Tack för info!
Jag menar också att spaken jag har är den tidiga men då många delar inte var med vid leverans börjar jag tvivla... är spaken 65 OG?
Det du säger är i linje med det jag hört tidigare, det vore perfekt med tidiga- resp sena spakbilder så jag kan avgöra vad min är.
Om jag tolkar dig rätt så behöver jag inte del 23. Men då saknas det något, för vad skulle nuvarande spaks kula "verka" mot isf? Enlig bild ovan "Buss Chassis Components" finns bara (1) dvs hållare till växelförarbussningen samt (2) växelförarbussning. csp menar dock att deras grejer passar typ 2 55-67... oavsett spakversion... hur det nu kan hänga samman. Detta ÄR tamejfan helt sinnes
Under alla omständigheterna har jag avtalat med CSP att komma på lördag och ta med spaken så vi kan avgöra om delarna passar. Men det är stort att vara förberedd på alla eventualiteter så man inte får damp sen när man monterar och grejerna inte passar. Tacksam för alla tips.
Post's attachments
buss växel.JPG 2.1 kb, 153 downloads since 2013-03-20
Money talks! Mine always says: "Goodbye"!
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.
1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer. Reggad som 1964 - │o\w/o│