Söker en torkarmotor från en Volvo 245:a 12volt bak alltså.
Sån som man har till 12v konventering.
Mvh Stoffe
Ragtop 60 No name
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Torkar motor 12v
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Söker en torkarmotor från en Volvo 245:a 12volt bak alltså.
Sån som man har till 12v konventering.
Mvh Stoffe
Har en nytt ankare=12v till swf
/// Micke
Ankare är de så den grejen heter som man byter va?
Annars åker du till den lokala bilskroten och plundrar en Volvo 245 på bakrutetorkarmotor. Dessa skall tydligen passa bolt-on. Verkar dock finnas olika generationer av dessa då den bakrutetorkarmotor jag tittade på inte alls såg ut att passa (var cylindrisk i sin form).
Då det kan finnas ett allmänintresse av detta, kan någon bringa klarhet i vilka (års)modeller av Volvo man skall spana efter?
Annars åker du till den lokala bilskroten och plundrar en Volvo 245 på bakrutetorkarmotor. Dessa skall tydligen passa bolt-on. Verkar dock finnas olika generationer av dessa då den bakrutetorkarmotor jag tittade på inte alls såg ut att passa (var cylindrisk i sin form).
Då det kan finnas ett allmänintresse av detta, kan någon bringa klarhet i vilka (års)modeller av Volvo man skall spana efter?
Precis, dom ja har kollat på har cylindrisk motor. Ja kan försöka hinna med i helgen att åka till skroten. Men årsm vore som sagt var de bästa.
Jag lägger upp en liten how to ang. konvertering av torkarmotor till 12v. Dock vet jag inte vilka årsmodeller 12v sitter i på volvo, men det kanske nån kan fylla på med.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Torkar motor 12v
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.