101

Jag tror att den kvaliteten jag körde på sist var uppskattad... jag har inte hört något annat, så jag kör på samma igen ICQ/ab

"Daddy Cool"

102

Kan du ordna en tischa i barnstorlek också ?
Gärna med en buss på ICQ/ab

103

Gillar "matchbox" men skulle vilja ha den som t-shirt, går det ordna?

104

50 split skrev:
Johan W skrev:

Ja men dom va lite små i storleken förra gången så jag kommer ta en L i år ICQ/ab

Du gör som Patrik B, och skyller på storleken, å inte på aptiten...
Default/lol

Men okej!

Jag är fet o du är ful.... å jag kan banta... ICQ/ag
Men för att vara allvarlig så har jag en kompis som tycker att den sänkta bussen var frän,
och ja..han skulle vilja köpa en i storlek xxl+ om det går för sig.
(men bara om den är riktigt stor)  ICQ/ae

105

Franke skrev:

Ja! 4-5 år typ.. Med bay dubbelhytt ICQ/ab

VW DH 1977
VW1303S 1973
Yamaha SR500 1980
Fixed Gear, Skateboard

106

Kjellgren skrev:

Gillar "matchbox" men skulle vilja ha den som t-shirt, går det ordna?

+1

MattiasLiss skrev:
Franke skrev:

Ja! 4-5 år typ.. Med bay dubbelhytt ICQ/ab

+1
ICQ/ab

Dalmas (Gustafs) som bor i Tullinge.
Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg

107

goopher skrev:

Jag tror att den kvaliteten jag körde på sist var uppskattad... jag har inte hört något annat, så jag kör på samma igen ICQ/ab

Jag köpte en t-shirt förra gången, jag är nöjd med med den och vad den kostade.

Men jag lägger gärna en extra slant på dessa t-shirt om det blir en ännu bättre kvalité ICQ/ab .

Jag vet inte vad andra tycker, men jag tyckte att t-shirten var lite "tunn" och har därför inte använt den i vinter(får väl skylla på dåligt underhudsfett) ICQ/ae .

Att köpa "tunna" t-shirt har jag gjort tidigare och de har tyvärr inte haft så lång livslängd, men jag hoppas att den klarar av att tvättas ofta ICQ/ag . För fräna t-shirt kan man ju ha vardag som till fest ICQ/ag .

En "tjockare" t-shirt klarar av många tvättar samt att den lättare sitter snyggare på kroppen.

Nästa nivå på kvalité av t-shirt kostar nog endast 10-20 kronor styck extra, vilket jag gärna betalar ICQ/ab .

Detta är inte meningen som kritik utan det är förslag till ev. förbättringar.

Jag tycker dina nya förslag till tryck är helfräääna ICQ/ag  ICQ/ag

Du har gjort ett hästjobb!!

Blir det möjlighet till ryggtryck?

När höstkollektionen kommer så önskar jag en mössa ICQ/ad

VW 1303 S, 1975 (SÅLD, FANNS TYDLIGEN BARA 964 ST I SVERIGE).   VW KOMBI 221, 1966(SÅLD).   VW 1303 S, 1974 SKROTAD
VW KLEINBUS,1967
VW 1200 LIM 113, 1962 (PLATTAN ÄR EN 62:A OCH KAROSSEN ÄR EN 57:A)
VW 1500 LIM 113 OMBYGGD TILL BEACH BUGGY ( http://www.lightner.net/manxclub/bugmon47.html )

108

Jag har tvättat hoddien minst 10ggr och den är kanon ICQ/ab

Jo jag har ju gott upp från 65 till 67kg i vinter, att du aldrig kan se dom positiva sakerna och att den har blivit kortare i ärmarna kan faktiskt bero på att jag har ökat muskelmassan med, och tycker jag fläsk är gott så äter jag så mycket jag vill, snyft snyft

Default/lol

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

109

Johan W skrev:

Jag har tvättat hoddien minst 10ggr och den är kanon ICQ/ab

Jo jag har ju gott upp från 65 till 67kg i vinter, att du aldrig kan se dom positiva sakerna och att den har blivit kortare i ärmarna kan faktiskt bero på att jag har ökat muskelmassan med, och tycker jag fläsk är gott så äter jag så mycket jag vill, snyft snyft

Default/lol

Jag köpte ingen hoddie förra gången, men jag ska göra det nu. Men problemet är bara vilket av alla fina tryck man ska välja ICQ/ab .

Vad beställde du för storlek?

VW 1303 S, 1975 (SÅLD, FANNS TYDLIGEN BARA 964 ST I SVERIGE).   VW KOMBI 221, 1966(SÅLD).   VW 1303 S, 1974 SKROTAD
VW KLEINBUS,1967
VW 1200 LIM 113, 1962 (PLATTAN ÄR EN 62:A OCH KAROSSEN ÄR EN 57:A)
VW 1500 LIM 113 OMBYGGD TILL BEACH BUGGY ( http://www.lightner.net/manxclub/bugmon47.html )

110

M och jag tycker att den bara är lite kort i ärmarna, över bröstet är den ok, jag är 175cm så är man kortare så fungerar den nog ICQ/ab

111

Hur ser tidsplanen på vår& sommar kläderna ut?
Nyfiken!
Mvh
Oskar

112

Split: Beställnigsformulär läggs upp ikväll. ICQ/ab

"Daddy Cool"

113

Trevligt med lite nya tryck !

Min Hood med boxerville är snygg... beställde en xxl men den är som en medium på mig tyvärr.
Men De kanske är små i storlekarna... ?

Hoppas dessa är i bättre storlekar så en lång jävel som jag får plats i dom utan att visa halva magen !!!  Default/lol

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

114

Easos - det är samma modell. Men om du vill så kan jag lägga till en XXXL åt dig - påminn mig bara så fixar vi det  ICQ/ab

"Daddy Cool"

115

goopher skrev:

Easos - det är samma modell. Men om du vill så kan jag lägga till en XXXL åt dig - påminn mig bara så fixar vi det  ICQ/ab

Okej är det samma små storlekar på t-shirtsen oxå tror du ?

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

116

Japp, samma variant som förut. Jag är så sjukt nöjd med både kvalitet och tryck på denna modell så jag kör på samma - så vet man vad man får också.  ICQ/af

"Daddy Cool"

117 Senaste redigerad av TjejApa (2013-04-06 17:25:35)

Allts¨ja är ju sugen på hoodies,, men är lite trög,., vilka motiv blir de? storlekar å så? har skumat igenom hela tråden.. eller ser man motiv färg å allt sånt i beställningsformuläret som ska komma upp?

Bubbelicious For Life

118

Hallå! Det kommer att synas i formuläret - varje plagg är länkat till en bild på plagget i fråga. ICQ/ab

"Daddy Cool"

119

Då var det klart! ICQ/ab Många kvällars design, uträkning, koll av varuprover, varianter... men nu är den här: The Boxerville 2013 Vårkollektion! Klicka på länken nedan för att komma till beställningsformuläret.

http://boxerville.wufoo.eu/forms/boxerv … sformular/

Beställningsformuläret kommer att ligg aute till och med den sista april 2013, sedan räknar jag ihop ordrarna och skickar till tryckeriet. Jag kommer att skicka ut betalningsinfo till var och en av er allt eftersom. Om du har några frågor, maila på [email protected]. Hoppas ni hittar något ni gillar. & TACK , alla ni fantastiska (fanatiska?)  ICQ/ad  Boxerville-medlemmar!

"Daddy Cool"

120

goopher skrev:

Hallå! Det kommer att synas i formuläret - varje plagg är länkat till en bild på plagget i fråga. ICQ/ab

SWEEEET ICQ/ag

Bubbelicious For Life

121

KLART ICQ/ag.. hoppas man valt rätt size bara ICQ/ag

Bubbelicious For Life

122

Done ICQ/ab

123

Grymt Jonas! Slammad bubbla beställd. Personligen hade jag mycket sett fram emot en "matchbox"-t-shirt, (är inte så förtjust i linnen) men förstår så klart att du inte kan erbjuda en allt för stor flora.

Dalmas (Gustafs) som bor i Tullinge.
Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg

124

Klart man vill glänsa, fast lite lagom diskret, därför undrar jag lite om pikén. Hur är storlekarna och kvalitén?

Mvh Mikael

125

Flat four boxer: I ärlighetens namn är pikén det enda plagg jag inte klämt & känt på själv. Den var rekommenderad av en god vän samt tryckeriet, och ingen av dessa parter har gjort mig besviken hittills.  ICQ/ab  Storlekarna ska vara "standard", så jag som är 186 cm/88 pannor och gillar lite löst sittande kläder kommer att köpa en XL.

"Daddy Cool"