influensan kom på ett ovälkommet besök och den var inte så rolig i år.. efter några dagar så börjar det krypa i kroppen och när jag då titta på boxerville ser jag en uppdatering i demians tråd.. fan oxå! så det blev till å släpa sig ut i garaget för att göra ett ryck! nu kan man nog kalla min insats i garaget för allt annat än ett ryck för krafterna räcker inte länge med den goa flunsan i kroppen! bestämmde mig för att gå på lite småpyssel och idag betydde det att jag skulle göra klart mötet mellan golvet och plåten mellan bakre hjulhusen som blev bortkapad i ett riktningskede för typ 3 år sedan! lite klurande och passande och slipande så... tröt orken så jag gick in för att ta en paus...som varade i 3 timmar med en febertopp...för att försvinna lika fort igen på em så då smög jag ut igen och ta mig tusingen om inte grejorna kommer funka!golvet ligger nu i sin slutgiltiga form och det ligger plant mort chassiet!! inget ridande ellerså!mellanbiten sätter jag dit när golvet är svetsat för där finns lite svetsning i höger hjulhus! det är lite kvar på chassiet men det vankas ledigvecka från och med måndag så jag hoppas på storverk då... ;-) gissa om jag är nöjd med att ha karossställningen....
Post's attachments
001.JPG 87.34 kb, 165 downloads since 2013-02-08

014.JPG 107.86 kb, 192 downloads since 2013-02-08

023.JPG 112.53 kb, 236 downloads since 2013-02-08

025.JPG 88.06 kb, 169 downloads since 2013-02-08