Sådär ja. Nyss hemkommen från Kingriver och Mickes garage. Det blev lite längre än planerat, men det är ju bara trevligt 
Topparna är klara, vi flödade dem med sugrör på för att se var jag behövde kötta bort lite mer material. Topparna planar ut i flödet efter 10mm men ger bra till 11-12. Så då blir det perfekt med 1,4:1 vippor som ger ca 10,5mm lyft på originalkam. Mkt trevligt flöde blev det och jag är nöjd, självklart glömde jag utskriften på diagrammet i garaget.. Synd för flödesonanisterna, men sen kan man ju inte bjussa på allt heller, hehe

Så ser det ut, planat 3,7mm. säten frästa med 15, 30, 45, 70 grader. undercut och backcut på ventiler, portade och plastade kanaler.

Här ska jag skrapa rent från lite plastrester o skit så det tätar bra mot packningen sen.

Fick med mig en bättre beg 200mm Bugpack supergrip lamell också, den lär lätt hålla denna sommaren iaf

Och en annan trevlig sak, helt ny, dock i fel färg. Radioplåt.. någon som har en kromlist över???

Passar på att ge ett stort tack till Micke, både för fint jobb, specialkunskap och god vänskap