1 Senaste redigerad av LIFV (2013-02-24 06:15:06)

Som det det står söker en skelett el komplett  Rock'n'roll-soffa någon som sitter ,ligger , har en, Som vill sälja ?

Hör av er/du

West Coast Volks attitude is everything

2

Gör en själv!!!
Ozz har ritning på sin soffa i how-to´s.
trehundra kr material och tre timmar så har du en soffa som fungerar perfekt

En cigarr kortar livet med 2 minuter
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar

3

vwestin skrev:

Gör en själv!!!
Ozz har ritning på sin soffa i how-to´s.
trehundra kr material och tre timmar så har du en soffa som fungerar perfekt

Jorå vet det handlar om tid ..men ,men blir det inget så får ja bygga  ICQ/am

Tack ändå !!

4

Köpte en sån här till min http://www.justkampers.com/rock-n-roll- … buses.html  Kostar ju några kr men man kanske får ge en del för en bra original också?

VÄRMLAND VW DALSLAND

T1 1200 1963 med tummeliten campingvagn från 1963

5

Ursäkta att jag lägger mig i tråden men det vore kul att veta vad frakten går på om man handlar så stora paket ICQ/ab

1975 latebay med ´79 GE motor

6

äckelpekkasin skrev:

Ursäkta att jag lägger mig i tråden men det vore kul att veta vad frakten går på om man handlar så stora paket ICQ/ab

3116 kr ink frakt från Paruzzi.se  ICQ/ag

7

Jasså, det var inte så blodigt som jag trodde! Då blir det till att smeka min käresta ömt i nacken och fråga snällt om jag får handla ICQ/ab

8

Kolla ditt lokala IKEA varuhus, jag köpte en bäddsoffa där lite på chansning men de reade ut den på fyndhörnan för 350 kr och jag tyckte det var liknande gångjärn som i rock n roll soffan. Och det var det, med den lilla skillnaden att det var en låsning så man fick lyfta sitsen lite innan den gick att dra ut. Givetvis är den för stor för bussen men med vinkelslip och svets är det inga problem att anpassa den till rätt storlek. BEDDINGE heter den

--- Man ska inte ha ihjäl mer människor än man orkar äta upp ---

9

Det där låter riktigt intressant. Jag har funderat i samma banor men inte lyckats klura ut hur man skulle gå tillväga. När man har den uppfälld som soffa så är ju sittdelen lägre än kanten på lastutrymmet, vilket borde innebära att när man ska fälla ner den till sängläge så funkar det inte. Eller tänker jag helt fel.... Det vore väldigt snällt av Greven om du kunde bringa lite klarhet hur man gör. Om det inte är allt för krångligt så misstänker jag att Ingvar får sälja många Beddinge framöver ICQ/ad

10

Denna då?
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=7002

11

Satsar nog på denna http://www.paruzzi.com/webshoppen/?zoek … group=85..
så får unIQue tapetserarverkstan fixa klädsel  ICQ/ab

12

Anade det, det är ju inga fönster på din buss så utseendet spelar ju ingen roll  ICQ/ag  ICQ/ag
Jag har ju en sån och den funkar fint och har ju kvar originalsoffan för utseendet skull  Default/lol
Skall bli kul och se den i maj ...