Som det det står söker en skelett el komplett Rock'n'roll-soffa någon som sitter ,ligger , har en, Som vill sälja ?
Hör av er/du
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Rock'n'roll-soffa tidg bay
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Som det det står söker en skelett el komplett Rock'n'roll-soffa någon som sitter ,ligger , har en, Som vill sälja ?
Hör av er/du
Gör en själv!!!
Ozz har ritning på sin soffa i how-to´s.
trehundra kr material och tre timmar så har du en soffa som fungerar perfekt
Gör en själv!!!
Ozz har ritning på sin soffa i how-to´s.
trehundra kr material och tre timmar så har du en soffa som fungerar perfekt
Jorå vet det handlar om tid ..men ,men blir det inget så får ja bygga
Tack ändå !!
Köpte en sån här till min http://www.justkampers.com/rock-n-roll- … buses.html Kostar ju några kr men man kanske får ge en del för en bra original också?
Ursäkta att jag lägger mig i tråden men det vore kul att veta vad frakten går på om man handlar så stora paket 
Ursäkta att jag lägger mig i tråden men det vore kul att veta vad frakten går på om man handlar så stora paket
3116 kr ink frakt från Paruzzi.se 
Jasså, det var inte så blodigt som jag trodde! Då blir det till att smeka min käresta ömt i nacken och fråga snällt om jag får handla 
Kolla ditt lokala IKEA varuhus, jag köpte en bäddsoffa där lite på chansning men de reade ut den på fyndhörnan för 350 kr och jag tyckte det var liknande gångjärn som i rock n roll soffan. Och det var det, med den lilla skillnaden att det var en låsning så man fick lyfta sitsen lite innan den gick att dra ut. Givetvis är den för stor för bussen men med vinkelslip och svets är det inga problem att anpassa den till rätt storlek. BEDDINGE heter den
Det där låter riktigt intressant. Jag har funderat i samma banor men inte lyckats klura ut hur man skulle gå tillväga. När man har den uppfälld som soffa så är ju sittdelen lägre än kanten på lastutrymmet, vilket borde innebära att när man ska fälla ner den till sängläge så funkar det inte. Eller tänker jag helt fel.... Det vore väldigt snällt av Greven om du kunde bringa lite klarhet hur man gör. Om det inte är allt för krångligt så misstänker jag att Ingvar får sälja många Beddinge framöver 
Satsar nog på denna http://www.paruzzi.com/webshoppen/?zoek … group=85..
så får unIQue tapetserarverkstan fixa klädsel 
Anade det, det är ju inga fönster på din buss så utseendet spelar ju ingen roll
Jag har ju en sån och den funkar fint och har ju kvar originalsoffan för utseendet skull
Skall bli kul och se den i maj ...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Rock'n'roll-soffa tidg bay
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.