Kollar i nya Gasoline Mag.
Håller stilen 5 sid med Vw. 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 71 72 73 74 75 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Kollar i nya Gasoline Mag.
Håller stilen 5 sid med Vw. 
Sitter och käkar i arbetsboden! Fredag hela dagen!
Har investerat i språjtans kompressor ordentlig verkstadsdomkraft
på Swedol igår. Kom just från att ha kört ut dom till nya garaget som för närvarande är tomt eftersom jag flyttat och inte hunnit hämta alla mina grejer och bilar än
. A blank canvas än så länge så att säga
Badat och druckit några öl i florida
ca 28º i skugan
Det där ser ju inte alls skönt ut..är mycket hellre här hemma i kylan..
NOT! Ser skönt ut,njut ordentligt! 
bakaxelstyrning TRASIG,, jo.. å de är inte alls kul vill ja lova..
Du hade väl int min tidning just där?

Men man fick ju klistermärken i alla fall. 
Tog precis bort mitt fuckfacebook och instagramskit användare då jag gillade en bild på facebook och den gillade inte min flickväns familj så nu har jag suttit och förklarat i 10min att är man inte med från början så är det väl klart man inte fattar.
Jisses! Skit samma, jag tar det med en grävskopa salt och gör precis som man borde göra... vända andra kinden till och lägga energin på annat.
Känns skönt ändå, det är inget jag kommer sakna, verkligen.
Är 23år och säger att facebook är värdelöst. Det måste ju vara ovanligt?
Jag är också 23, slutade med FB för 2 år sedan 
Jag har funderat på att ta bort svärmor, sambo och hennes jävla polare som vänner istället... jävla känsliga vissa kan vara 
snart 50 aldrig faceboook. 
Blir man kallad idiot etc av sin flickväns farsa så är det ju illa 
Du och jag Nobody är en ovanlig art!
haft FB sen 11 Juli 2008, men jag brukar ta pauser i det istället. känner det snart dax igen.
men det var som jag , gillade en sida " en annan del av köping " inte för jag tycker det är kul att reta dom, utan även personer som har funktionshinder kan vara sköna , fina att vara med.
Men då tog min Morbrors flickvän ( ej mamman till min andra 3 kusiner) illa upp Och trodde att bara för jag gillade den sidan trodde hon var en "störd" person bara för hon jobbar med äldre och funktionshindrade på sitt jobb, så då tog hon bort mig på FB och snackar skit bakom ryggen , men när jag är väl där och ska hämta mina kusiner för åka till mormor som jag gör ganska ofta under året , då vågar inte säg ett jävla ord
jag gillar sidor som jag tycker om, och skriver med mina kompisar ,släkt mm och om någon har emot det få dom ta bort mig som vän då ! 
Suck för att skruva bruksbil. Skulle byta en främre fjäder på 460:n, o jo...man fick ju plocka av fjäderbenet, o när jag gjorde det, gled drivaxeln ut ur lådan o rätt igenom damasken. Applåd!
o all vxl-lådsolja rann ut på golvet innan jag fick tag i ett plasttråg.
Har sen haft ett jävla jobb att få den igenom damasken igen o in på plats i lådan...men det gick till slut. Får skruva ihop det imorron...för nu är det fredagsmyyyys! 
Snyggt, "anhänger" betyder ju dragkrok...den är ju placerad där bak.
Släpvagn betyder det väl
Anhängerkopplung...jo det är väl delvis rätt.
TjejApa skrev:bakaxelstyrning TRASIG,, jo.. å de är inte alls kul vill ja lova..
Du hade väl int min tidning just där?
![]()
![]()
![]()
Men man fick ju klistermärken i alla fall.
haha men neeej hehe är INTE brevbärare
pallgods vettu 
Anhängerkopplung...jo det är väl delvis rätt.
Nä du. Det är helt rätt. Två separata betydelser
25hpman skrev:Anhängerkopplung...jo det är väl delvis rätt.
Nä du. Det är helt rätt. Två separata betydelser
;-)
snart 50 aldrig faceboook.
Snart 54 och klarat mig utan facebook hittills... 
Skulle vända och parka på en skogsväg så jag kunde gå ut och fota djur och backade in på ett ställe där jag parkat förut men det var inte snö då och inte plogvallar häller och att det var ett dike just där kom jag inte ihåg prova att köra framåt igen och det gick inte så klart men att backa gick efter ett par prov men bara en bit prova framåt kom halvägs till diket eftersom det andra bakhjulet oxo hadde kommit ner i diket hmm
fullfart bakåt då, jo då hela range rovern brevid vägen provar framåt och kommer ingenstans lite bakåt lite framåt lite bakåt lite framåt efter 5-10 minuter ger jag upp öppnar dörren och den skrapar dän 10-15cm snö och då är den endå över knät i vanliga fall
Går runt bilen och konstaterar att det stället jag skulle backat in på låg 5m bort
Jaja bara kolla efter spaden som ligger hemma så klart och närmsta by 7km bort.
Jag hittar en burk och börjar gräva framför och bakom hjulen och under chassit där det är hård snö, hittar även en bit kartong som jag tog bort min adress på och rev i 4 långa delar istället för granris som bara fans 500m bort efter några lite bakåt lite framåt lite bakåt lite framåt kom jag fram till diket där det tog stopp gick ut och skotta lite till backa och tog sats, såg att fjädringen hade säkt sig till landsvägskörning och det gör den i 50kmh tydligen även på lågväxeln, varva upp den rejält och med ett skutt så var den uppe på vägen igen, när jag kom tillbaka efter jag vänt så var det bara att lägga till winch på önskelistan som redan innehåller 3" höjning och större däck med djupa mönster, det var bara att åka hem, fanns nog inga djur kvar på flera km efter någon timme med en v8 som varvat 6000rpm vid ett flertal tillfällen 
Skulle vända och parka på en skogsväg så jag kunde gå ut och fota djur och backade in på ett ställe där jag parkat förut men det var inte snö då och inte plogvallar häller och att det var ett dike just där kom jag inte ihåg prova att köra framåt igen och det gick inte så klart men att backa gick efter ett par prov men bara en bit prova framåt kom halvägs till diket eftersom det andra bakhjulet oxo hadde kommit ner i diket hmm
fullfart bakåt då, jo då hela range rovern brevid vägen provar framåt och kommer ingenstans lite bakåt lite framåt lite bakåt lite framåt efter 5-10 minuter ger jag upp öppnar dörren och den skrapar dän 10-15cm snö och då är den endå över knät i vanliga fallGår runt bilen och konstaterar att det stället jag skulle backat in på låg 5m bort
Jaja bara kolla efter spaden som ligger hemma så klart och närmsta by 7km bort.
Jag hittar en burk och börjar gräva framför och bakom hjulen och under chassit där det är hård snö, hittar även en bit kartong som jag tog bort min adress på och rev i 4 långa delar istället för granris som bara fans 500m bort efter några lite bakåt lite framåt lite bakåt lite framåt kom jag fram till diket där det tog stopp gick ut och skotta lite till backa och tog sats, såg att fjädringen hade säkt sig till landsvägskörning och det gör den i 50kmh tydligen även på lågväxeln, varva upp den rejält och med ett skutt så var den uppe på vägen igen, när jag kom tillbaka efter jag vänt så var det bara att lägga till winch på önskelistan som redan innehåller 3" höjning och större däck med djupa mönster, det var bara att åka hem, fanns nog inga djur kvar på flera km efter någon timme med en v8 som varvat 6000rpm vid ett flertal tillfällen

Äldsta dottern åker öppet spår idag för första gången, passerade just Oxberg
liiiite svårt att koncentrera sig på arbetet idag....
skulle vilja vara där o supporta 
I väntan på prylar till fastbacken satte jag fart på en 64:a. Nybesad idag UA. 
Äldsta dottern åker öppet spår idag för första gången, passerade just Oxberg
skulle vilja vara där o supporta
Imål
på tiden 7:57
I väntan på prylar till fastbacken satte jag fart på en 64:a. Nybesad idag UA.
Grattis Jerry bra jobbat
Bengt H skrev:Äldsta dottern åker öppet spår idag för första gången, passerade just Oxberg
skulle vilja vara där o supportaImål
på tiden 7:57
tur att hon inte "spårar" ur

Sidor Föregående 1 … 71 72 73 74 75 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.