Ahh precis Landelius. Danne, Grenje och jag kan ta grejerna med oss.
Toppen jag får väl stå för drinkarna då.
vad ni än gör....drick inte hasse drinkar, det slutar bara med att han vill sova sked, och det ger
avsevärda hörselskador....så, watch out, han må se lite o snäll ut,men skenet bedrar....nu måste jag öppna dörren, det har ringt i huvudet hela veckan, men det e aldrig nån vid dörren 
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
Någon som passerar Linköping på vägen hem och kan ge VW-delar lift?
nån som har några shims till svänghjulet liggande som den skulle kunna ta med till mig?
bjuder på öööööl
mackan har 160 shims... med sig... verkar bli billig fylla....för mackan...
Jag kommer tyvärr inte att kunna komma som var planerat
Jag har fått förhinder här hemma så det blir att flyga norrut istället för att köra med mellanlandning i Borlänge på vägen hem som var tänkt.
Nämenvafaan! 
............................................................................................
Jaha, skål då!
;-)
Nää inte riktigt, men i afton smäller det!! Vwäl mött!
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Yiiiihaaa 
Någon vänlig Borlängeit som är nykter vid halv 5-5 tiden som kan tänka sig hämta 3 norrlänningar vid hotelle?
En väldigt frusen lapp och två termofrost vana hälsingar.
Det hade varit en jättegullig gest(stavning???????)
[schest]
Tacksam för svar; en 30års krisande norrlänning i mina bästa gå bort kläder.
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Någon vänlig Borlängeit som är nykter vid halv 5-5 tiden som kan tänka sig hämta 3 norrlänningar vid hotelle?
[schest]Tacksam för svar; en 30års krisande norrlänning i mina bästa gå bort kläder.
Halv 5? är det nån som är nykter då??? 
Då lämnar vi södern för att åka mot norraste norrland. 
Ses ikväll.
Då lämnar vi södern för att åka mot norraste norrland.
Ses ikväll.
Väl Mött 
mackan har 160 shims... med sig... verkar bli billig fylla....för mackan...
stackars mackan......... 
50 split skrev:Någon vänlig Borlängeit som är nykter vid halv 5-5 tiden som kan tänka sig hämta 3 norrlänningar vid hotelle?
[schest]Tacksam för svar; en 30års krisande norrlänning i mina bästa gå bort kläder.
Halv 5? är det nån som är nykter då???
Jag är nykter då så ni kan åka med mig...eller troligtvis inte 
Jag bor inte så långt ifrån Gylle Värdshus så jag delar gärna taxi med er om det inte går att lösa på något annat sätt.
Syns om några timmar. Nu drar jag till garaget och bygger bil sen kommer norrläningen med co till garaget på middags grogg.
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59
Snart dags, allihopa 
Bilder annars har det kanske inte hänt
....
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
94 2013-01-26 19:36:37 Senaste redigerad av Sten vW (2013-01-26 19:55:11)
Har ni fest eller?
S, från sjuksängen, roa mig, släpp hämningarna, radera tokposter kan ni göra imorgon!
PARTY!
Tack boys för en förbaskat trevlig tillställning och kväll. 
Tack för en super trevlig kväll

Det måste vart något fel på maten, jag fick så himla ont i huvudet av den...
Tack för en grymm kväll alla inblandade!
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
fan kalle...det va ett jävla gnäll... förra året fick du ont i röven..
.
Galet trevlig afton!!! Tack till alla som kom - och ett extra tack till GustaF som för första gången någonsin i berusat tillstånd INTE försökte hångla med mig.
Kul kväll, tack alla!
Fantastiskt att se Mackes och Silverbugs notchar, de gav en ordentligt med inspiration för att fortsätta med min egen så småningom. 
Jag har fått förhinder här hemma så det blir att flyga norrut istället för att köra med mellanlandning i Borlänge på vägen hem som var tänkt.