1 Senaste redigerad av GB (2012-11-29 20:09:14)

Dags för garagefest igen!

Lördag 26:e januari kl 18.00 kör vi VWhiteout 2013 i Rommegaraget där Jag, Silverbug, Macke, Franke, Goopher, GustaF, Buscollector, Kim och Demian huserar.

Masen styr upp maten igen, typ tacobuffé + 1 bira/dricka för en hundring.

Bar med BRA priser och vem vet, kanske 2-takts mixern dyker upp igen  ICQ/ae 

Anmälan, skicka mig PM med fullständiga namn och om det är med eller utan mat som gäller. 
Först till kvarn...

Mer info framöver
/GB

Boende för utsocknes ifrån: http://www.visitsodradalarna.se/sv/Bo/

2

Blir det värme i lokalen i år! ? ;-) 

Men jag är på i vilket fall som helst! PM kommer.

You´ll never know...

3

Kan man inte skriva här istället?

Rebell som jag är hoppas jag det går bra oxå!

Jag räknar med att komma och käka, ska för säkerhetsskull ladda med ryska militärens överlevnadsklädsel, som klarar sibirisk vinter och -120 grader Celsius!! För, jag höll på dö ifjol, då jag bara sög på två åttor, eftersom de gav för lite alkohol för att hålla isbitarna i blodet borta...  ICQ/af

Vidare räknar jag med att Olsson kommer hitta till sin egen säng på en gång.....  ICQ/af

Men, vi hoppas på tvärstängd storport, utan att all gångtrafik sker via trapphus och gångdörrar.

Ser fram emot detta som faaan, för det är ju alltid trevligt att vara i dalarna och omge sig me en massa trevliga människor!
Masens mat blir en efterlängtad höjdare, och, nää jag tänker inte peta i mig mer av jävulsbrännsåsen jag bev i tutad i sommar, kanske på fötterna om det är kyligt "inside" även detta år.... ICQ/ad
Väl mött, sista helgen i januari nästa år! PS, tyvärr kommer inte shasta snowtrip bli av 2013 heller... Default/hmm

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

4

Detta vart man lite sugen på.
Är det pluspoäng på att köra buss dit? ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

5

Ja att vädra ut den starka rengöringslukten ett par timmar innan festen var väl kanske inte något snilledrag... man lär sig av misstagen  ICQ/ae
Har för mig Kalle ville ha dubbelranson dödssås till nästa år...
J:son, beroende på vilket märke på bussen så kan det bli en guldstjärna i kanten  ICQ/ad

6

Var rekommenderas boende?

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

7

j:son skrev:

Det undrar jag också

8

Håkansson skrev:

Det undrar jag också

Har inte direkt bott någonstans själv men...
närmast som jag tror några bodde förra året http://www.borlangevardshus.se/logi/
Slå två flugor i en smäll och åka lite skidor också http://www.rommealpin.se/boende__1053 tror nån gjorde det också men då rekommenderas inte att ta skidturen på söndagen  ICQ/ad 
ett av de bättre hotellen i stan http://www.gustafwasa.se/?iata=00165200 … 5614110720
sen Scandic antar jag är Scandic standard, First vet jag vissa gnäller på och Quality ska vara bra  ICQ/ab
kolla runt lite på priser och rum  ICQ/af

9

Detta blir väl ett helnyktert evenemang? Annars måste jag nog göra min medborgerliga plikt och omgående rapportera detta vämjliga tilltag till lämplig statlig myndighet.

"Daddy Cool"

10

Jag och Danne  bodde på värdshuset i fjol, även en del Gävle Boys, vilket innebar att då Olzzon inte hade nån nyckel och tappat bort sina vänner på natten sov en stund under sängen i vårt rum!  Default/lol 

Men standard och pris på det stället var helt ok, man ska ju bara sova nån timme eller så iaf... ;-)

You´ll never know...

11

Ill be there like a boss! Dock blir det fan inget av den där jävla såsen i år. Det sved fan lika mycket på väg ut som in. För att inte tala om de ofrivilliga svettatackerna och känslan av att jag kanske var döende...

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

12

Kalle skrev:

Ill be there like a boss! Dock blir det fan inget av den där jävla såsen i år. Det sved fan lika mycket på väg ut som in. För att inte tala om de ofrivilliga svettatackerna och känslan av att jag kanske var döende...

Ja usch, och ingen av oss andra har ens tänkt tanken på att dra på en flaska dödssås på din mat när du inte ser...  ICQ/ad

goopher skrev:

Detta blir väl ett helnyktert evenemang? Annars måste jag nog göra min medborgerliga plikt och omgående rapportera detta vämjliga tilltag till lämplig statlig myndighet.

O ja, självklart... baren serverar endast raw food drinkar enligt ditt tycke och smak, gojibär, selleri, morötter och rödbetor bla... tror Franke skulle styra upp blåskontroll i dörren  Default/hmm

13

Väl mött, sista helgen i januari nästa år! PS, tyvärr kommer inte shasta snowtrip bli av 2013 heller...

väl mött!! men shasta snowtrip blir nästa år och vwitheout blir språngbrädan...
som sagt chilin är inlagd, mer skall läggas in och blairs jersey death sauce följer givetvis med för god tarmbakteriekultur...

14

Kpmmer

15

Jag bodde i ett gammalt fängelse som dom gjort om till vandrarhem i falun när jag tog körkort, det var riktigt billigt om man bara är ute efter en sovplats, dock 2 mil dit.. Det tyckte jag funkade! ICQ/ag

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

16

Kanske man skulle se om man kan få till ett jobb  på Kvarnsveden i samband med detta event  ICQ/af 
Jag har bra kontakter på Galaxen om det kan vara intressant.

17

50 split skrev:

Kan man inte skriva här istället?

Rebell som jag är hoppas jag det går bra oxå!

Jag räknar med att komma och käka, ska för säkerhetsskull ladda med ryska militärens överlevnadsklädsel, som klarar sibirisk vinter och -120 grader Celsius!! För, jag höll på dö ifjol, då jag bara sög på två åttor, eftersom de gav för lite alkohol för att hålla isbitarna i blodet borta...  ICQ/af

Vidare räknar jag med att Olsson kommer hitta till sin egen säng på en gång.....  ICQ/af

Men, vi hoppas på tvärstängd storport, utan att all gångtrafik sker via trapphus och gångdörrar.

Ser fram emot detta som faaan, för det är ju alltid trevligt att vara i dalarna och omge sig me en massa trevliga människor!
Masens mat blir en efterlängtad höjdare, och, nää jag tänker inte peta i mig mer av jävulsbrännsåsen jag bev i tutad i sommar, kanske på fötterna om det är kyligt "inside" även detta år.... ICQ/ad
Väl mött, sista helgen i januari nästa år! PS, tyvärr kommer inte shasta snowtrip bli av 2013 heller... Default/hmm

Hmm vi får se hur det blir med de (Inte sagt att jag hamnar under en norrländsk karlsloks säng) ICQ/ad

Riktigt trevlig och rolig tillställning, klart man kommer och häver lite burk denna gång igen! ICQ/af

18

goopher skrev:

Hur tänker du nu?

Jag antar att det inte är Riksrevisionen du syftar till?
Statistiska Centralbyrån är väl inte intresserade av evenemanget förrän facit föreligger.
Kan inte tänka att (hoppas inte) Hovrätten är intresserade...
Statsrådsarvodenämnden... hmm... don't think so...

Det enda ja kan tänka mej är i närheten av intresserade av en tillställning som VWhiteout och då knappt i närheten är Trafikverket och det är ju sjukt långsökt...

Hade du lite otur när du tänkte nu Jonas? ICQ/ad

Buy the ticket, take the ride... - HST

19

Har tänkt åka eftersom man missade detta förra året, ska bara försöka få med mig några ur Norrtälje folkvagns klubb och Airbugs.

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

20

Mohawk, låter dom en bra plan  ICQ/af
Olzzon, självlart  ICQ/ag
vw raggarn, kolla upp och återkom  ICQ/ab

21

Det här ska bli skoj, ska se till att baren är välfylld denna gång så jag slipper ringa taxibud mitt i natten  ICQ/ab
Dom är så ju goda dom där raw food drinkarna  ICQ/ad

22

Det är en bit att åka men ni kan hyra min svärmors fritidshus billigt, det ligger ett stenkast från folkparken där Bad Camber varit dom senaste två åren.
http://boka.visitsodradalarna.se/sv/stu … 27%253a1-1

23

ÅÅ nej jag är inbokad jag med, kommer bli riktigt roligt kommer dock inte ihåg förra årets fest Default/smile

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

24 Senaste redigerad av Macke (2012-11-30 22:22:17)

goopher skrev:

Vi placerar  baren i Goophers mekbås! Om han tjallar åker han själv dit på det  ICQ/ad  ICQ/ag  ICQ/ag

Jag skulle inte bli förvånad om jag har rätt!
GW.P

25

Macke skrev:
goopher skrev:

Vi placerar  baren i Goophers mekbås! Om han tjallar åker han själv dit på det  ICQ/ad  ICQ/ag  ICQ/ag

Fan också. Busted ICQ/ab

"Daddy Cool"