Kan man inte skriva här istället?
Rebell som jag är hoppas jag det går bra oxå!
Jag räknar med att komma och käka, ska för säkerhetsskull ladda med ryska militärens överlevnadsklädsel, som klarar sibirisk vinter och -120 grader Celsius!! För, jag höll på dö ifjol, då jag bara sög på två åttor, eftersom de gav för lite alkohol för att hålla isbitarna i blodet borta...
Vidare räknar jag med att Olsson kommer hitta till sin egen säng på en gång.....
Men, vi hoppas på tvärstängd storport, utan att all gångtrafik sker via trapphus och gångdörrar.
Ser fram emot detta som faaan, för det är ju alltid trevligt att vara i dalarna och omge sig me en massa trevliga människor!
Masens mat blir en efterlängtad höjdare, och, nää jag tänker inte peta i mig mer av jävulsbrännsåsen jag bev i tutad i sommar, kanske på fötterna om det är kyligt "inside" även detta år.... 
Väl mött, sista helgen i januari nästa år! PS, tyvärr kommer inte shasta snowtrip bli av 2013 heller... 
Min blogg:
www.50split.wordpress.comDet blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden