376

Har kollat in Youtube våran spelning på Ugglan Finnvedens gymnasium idag.
Tappade gitarren . Vem fan behöver köpa roadworn när man kan fixa själv ?

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

377

Just nu dricker jag en kall pilsner i väntan på transport till Västerås och senare till London och Volksworld ICQ/af  ICQ/af

378

äter knäckebröd och kokar ägg...

379

Laddar upp för att kakla badrum i helgen...

Alte Liebe rostet nicht!

380

klockan 02.43.. Har hoppat in för ordinarie nattpersonal och jobbar extra vak.pass inatt! (knegar in sjyssta komp.timmar)

Och längtar till att klockan ska bli 08.00! ;-)

http://tufftill1000.blogspot.se/ 

Austin Mini 1275 GT 1975
Volvo V50 2005

381

Hollywood Vampire skrev:

klockan 02.43.. Har hoppat in för ordinarie nattpersonal och jobbar extra vak.pass inatt! (knegar in sjyssta komp.timmar)

Och längtar till att klockan ska bli 08.00! ;-)

49 minuter kvar av passet då..

sov gott och trevlig helg

382

har precis tankiet Take that´s flyg,...Om jag var en flicka villa jag nok skrika ICQ/ad

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

383

Dricker fredagsölen o lyssnar på Kenneth & The knutters.... vill ha sommar nu! ICQ/af

384

Idag har jag varit hos Dahlqvist Bil i Ängelholm (Ford) o handlat skitbilliga stålhyllor av typ Electrolux för 100:-/sektion (1 m breda), köpte 14 meter. Nu ska det bli lite proffsig stil på reservdelslagret i garaget.  ICQ/ag

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

385

Har just skjutsat 3st 16åriga tjejer till fest en mil utanför stan (särbons dotter o kompissar)
"jag trodde du överdrev när du beskrev hans bil men du underdev ju"
det var inte många sekunder det inte skrattades under den resan Default/lol

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

386

25hpman skrev:

Idag har jag varit hos Dahlqvist Bil i Ängelholm (Ford) o handlat skitbilliga stålhyllor av typ Electrolux för 100:-/sektion (1 m breda), köpte 14 meter. Nu ska det bli lite proffsig stil på reservdelslagret i garaget.  ICQ/ag

Fanns där fler?

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

387

Sitter i soffan och pustar ut efter 4 intensiva dagar med familjen på Lalandia. Riktigt roligt, eftersom man sist var där för 21 år sedan. Blev ju barn på nytt.
Dessutom hann man ju med en tur till Bordershopen i Puttgarden, så nu är sommaren räddad ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

388

har lite ångest..skulle vart till garaget men nu sitter jag här  ICQ/ad

389

dricker öl i Åre just nu. Efter en dags skidåkning.

Typ2 Eh bay 1973

390

haha snö å skit!!!hoppas ni har det bra!

391

Precis kommit från lite VW-safari.
Mycket trevligt.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

392

Orättvist.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

393

Sitter och kollar Blocket och dreglar över schyssta folkvagnar som ploppat upp idag(bl.a den röda pickisen i Pajala)...nåja,får hejda mig ett tag till.... Default/hmm
Får väl åka å´besöka herr Helsings garage nå´n dag och kolla hur det går med bussen istället ICQ/ag

Typ1-66   Typ1-69

394

Skriver fakturor ICQ/ae  ICQ/ae

395

Bengt H skrev:

Skriver fakturor ICQ/ae  ICQ/ae

Pengar in Pengar in Pengar in

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

396

Tittar på min bil och mig själv på bugruns startsida! ICQ/ab Jag som är killen i röd t-shirt på min golf mk1 med jettafront.

http://www.bugrun.com/

397

Har varit och hälsat på i M.Helsings garage nu på kvällskvisten..och jag gillade vad jag såg  ICQ/ag  Detta blir bra,det känner jag på mig. ICQ/ab

Typ1-66   Typ1-69

398

nyss hemkommen efter ett 16 timmars pass.. trevligt besök av GustaF på kvällningen  ICQ/ab

399

Sitter och väntar på det som hoppningsvis blivar den bäste helg i LÅÅÅÅÅNG tid ICQ/ab Och samtidig hoppas man kan presse ett bubbla tak in i en vectra Default/hmm

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

400

hamsedk skrev:

Och samtidig hoppas man kan presse ett bubbla tak in i en vectra Default/hmm

Det går - det går - det går ICQ/ae !

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>