Vem uppskattar inte en renovering där det inte syns att det är renoverat? Jag är mäkta imponerad över alla arbeten som gör att det ser renoverat ut. Hatten av Fidde!
Ali G
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Chic garage
Sidor Föregående 1 … 13 14 15 16 17 … 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vem uppskattar inte en renovering där det inte syns att det är renoverat? Jag är mäkta imponerad över alla arbeten som gör att det ser renoverat ut. Hatten av Fidde!
Tack grabbar
idag blev det mer rostlagning av plattan, spacklade upp fläktkåpan och började titta på det bakvända gasreglaget.
Idag vaknade man med ungefär samma känsla som man hade som barn när det var Jul afton.
Heldag hos Woffes Workshop, tillverka cabluckor stod det på önskelistan.
Hade egentligen ingen aning om hur det går till, trodde inte att det låg så pass mycket jobb bakom en lucka.
Nu var frågan vilka årsmodeller ska man välja, split, oval , 57> eller en 67a. Det blev en oval och en tidig 60
tal, när jag funderat klart.
Rekommenderar Woffes Workshop till 100%, trevligt bemötande, fina lokaler och utrustning och en mycket
bra handledning. Tack Wolf
Lite bilder från dagen.......
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test
Stiligt!
Snyggt! Trevliga lokaler att jobba i.
Fint fidde... ja ni två är ju riktiga plåtgurus ! 

Tja,vad säger man...stiligt värre,trevlig lokal! 
Detta var intressant... 
Coolt, trodde han bara brände i färdig pressade plåtar
Massa hantverk där bakom
..R..
Tack själv Fidde, det va en fröjd att ha dig där, du gjorde ett mycket bra jobb 
Var ledig några dagar mellan jobben, så jag tog tag i lite cab specifika detaljer. Tillverkade kanallisten för mattan.

Höger förstärkning i bagage utrymmet klar.
Trevligt att det går framåt med cabben!
Fint fidde... snart klar ! 

Underbart! Man kan inte bli annat än glad när man ser dina updates på framstegen. Klar förebild för mig 
Var och smyggluttade lite på dina prylar igår, ser fint ut
Kåpan vart ju kanon i den där grå färgen
tråden har vaknat.. De e trefligt!
snyggt jobbat! tre,halvorna står på kylning i väntan på garagedamm och audistolar! 
snyggt jobbat! tre,halvorna står på kylning i väntan på garagedamm och audistolar!
Bara att titta ner
får se till att det är dammigt när du kommer 
Sedan var det dags för vänster sida, förstärningen på b-stolpen var rejält knölig efter en gammal krockskada.
Blev tvungen att ta bort den för att komma åt att rikta balken först.
Kul att det uppdateras i denna tråden
Vilket jättejobb du gör!
Tack för dom trevliga kommentarerna 
Då var förstärkningen åter på sin plats efter en hel del riktning. På den här sidan fick jag tillverka hela kanal listen
för mattan.
När jag ändå var och rotade i det här hörnet fixade jag värmerören som var bortkapade.
Bra där Fidde ! du är så duttig ponken ! 

Bra där Fidde ! du är så duttig ponken !
Du är duttigare 
Lite har hänt i Chic, fick dit vänster rutsuport, nu är bagaget klart, bara lite finputs återstår.
Det börjar ta slut på det roliga i detta projekt nu "svetsning och slipning"
Sidor Föregående 1 … 13 14 15 16 17 … 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Chic garage
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.