p12or
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad är du mest förbannad på nu?
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
p12or
p12or

fick parkerings böter idag . mitt fel jag vet ,(och en kompis fick också)
men det kan bra om lapp-personen kan lära sig skriva bättre ! så man slipper bli arg ionödan
men nu är den betald och nu får man ändra sitt var man ska parkera på onsdagar 
Det kom in en helt ok fyrkantspickis på skroten i Hedemora där jag jobbar idag, bra skick i balkar men ful kaross. Besiktad senast 2010. Skulle passa perfa som vinterbil för mig. Men nej, kommer gå till pressen direkt och den går inte att köpa loss.
Om det finns en vettig fyrkantspickis för en rimlig peng och med inte allt för mycket jobb innan bes är jag intresserad
Eh eller dh spelar inte så stor roll, men eh är bättre på vintern med mindre hytt att värma upp.
Det är bara sjukt. Om någon vill ha den, varför kan man inte få köpa den?
Mitt hat idag är folk som står i en kö och tjaffsar med någon bakom disken som inte ens har ansvaret.. GÅ ÅT SIDAN OCH VÄNTA!!!!!
husvagnar.... vad F_N gör de för nytta mer än att bromsa upp all trafik?
Att det ska vara så svårt att få tag i en oljepump till min Bubbla Automatic

cetPearry som spamar söder!
Top tio irritationsmoment i trafiken:
1. Folk som kör för fort
2. Folk som ligger alldeles för nära
3. Folk som inte kan köra i tvåfiliga cirkulationsplatser
4. Folk som inte använder blinkers
5. Folk som inte utnyttjar påfarten till en motortrafikled/väg för att accelerera.
6. Folk som SMSar och kör
7. Folk som pratar i telefon och kör
8. Folk som accelererar när man håller på och kör om
9. Folk som inte anammar högerregeln
10. Folk som ständigt byter fil i kökörning.
Folk som ska "ska ha" prylar man säljer och bestämmer en dag att hämta för att sedan inte höra av sig alls.
Plåtslagarna på Hedbergs bil, helt hopplösa!
Varför vara förbannad, det stjäl ju bara en massa energi från det som är viktigt i livet!
Eller för att citera Robban Broberg;
"Bättre vara ute på hal is och ha det glatt, än att gå i lera och sörja!"
Ut på vägen eller i garaget och ha kul med Din Folkvagn, det väger med råge upp andra små förtretligheter i vardagen! 
Varför vara förbannad, det stjäl ju bara en massa energi från det som är viktigt i livet!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Därför denna skriva av sig tråd 
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Satt just och tänkte exakt samma sak när jag nu klickade på tråden igen, ångrade litegrann att jag skrev förra inlägget faktiskt. Egentligen är det min livsfilosofi och det har faktiskt gjort mig till en gladare människa. Just min ständiga "otur" att råka ut för oförrätter i trafiken gör mig dagligen påmind dock. Jag kan stå ut med att kunder på jobbet är ignoranta, dumma eller till och med otrevliga, men när jag gång på gång riskerar att krocka och skada mig och andra, för att folk inte följer de regler som satts upp, då tar jag åt mig, hur mycket harmoni jag än försöker intala mig själv att känna. Folk ska vara så bångstyrigt lagliga när det gäller allt annat, varför inte på en punkt som faktiskt kan rädda liv?
Näe nu ska jag sluta reta upp mig och lära mig väja för folks ignorans istället. 
![]()
![]()
Jag förstår att det inte är lätt att få tag på en begagnad här hemma,men det finns att köpa ett par klick bort
Det kanske tar en vecka att få hem, men det är det värt för autostickcruising är najs
http://www.evwparts.com/vwparts/Autosti … 01ABC.html
http://www.gex.com/28ops.htm
har en beg sittande i en utbytesmotor.. men då behöver ju jag en annan att sätta på des plats. + tiden att göra så.. har även komplett halvautmatlåda (68) för avhämtning av behövande.. i blekinge.. har dock inte mycket lust att fixa frakt bara sådär..
4. Folk som inte använder blinkers
Förlåt, jag åker bil med pil 
kee skrev:4. Folk som inte använder blinkers

Att jag inte kan tanka upp en avatar,hur jag än gör så kommer jag inte ner på 10kb

Att jag inte kan tanka upp en avatar,hur jag än gör så kommer jag inte ner på 10kb
![]()
![]()
+1 på den... 
kee skrev:4. Folk som inte använder blinkers
X2

Hasse 1 skrev:Att det ska vara så svårt att få tag i en oljepump till min Bubbla Automatic
![]()
![]()
Jag förstår att det inte är lätt att få tag på en begagnad här hemma,men det finns att köpa ett par klick bort
![]()
Det kanske tar en vecka att få hem, men det är det värt för autostickcruising är najs![]()
http://www.evwparts.com/vwparts/Autosti … 01ABC.html
http://www.gex.com/28ops.htm
Jo jag har sneglat på evwparts sidan, den andra som du tipsar om har jag inte sett tidigare. Nu är det så tokigt att jag måste få tag i slangar och rörbitarna som hör till också då jag inte har dom heller

har en beg sittande i en utbytesmotor.. men då behöver ju jag en annan att sätta på des plats. + tiden att göra så.. har även komplett halvautmatlåda (68) för avhämtning av behövande.. i blekinge.. har dock inte mycket lust att fixa frakt bara sådär..
Jag byter mer än gärna pump med dej, jag har också en utbytesmotor så pumpen ska ju vara som ny
Vad tycker du om det ?
Jag har ((( eventuellt ))) en pump på gång men jag får besked under helgen då killen jobbar borta på veckorna
Ähhh...sluta vara så förbannade...ta en pilsner o tänk på lite roligt vänner....skål på er !! 
Windows 7. Hela företaget ska byta till W7. Har fått utbytt en bärbar XP och en fast XP mot en bärbar W7 i syfte att slippa ha två datorer. Har två dignosverktyg, båda strular med W7. Har program som strular med W7 men funkar om man kör dem i "XP-mode". Har ett program som inte funkar i vare sig W7 eller XP mode, med lösningen att köra en remote desktop på den fasta XPn. Blev två datorer i alla fall då.
Att jag har börjat jobba då och då igen, natt-dag-kväll 
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad är du mest förbannad på nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.