26

p12or

Barndoor köpes, split buss köpes, messerschmitt köpes
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!

27

vwfan skrev:

p12or

Default/lol

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

28

fick parkerings böter idag . mitt fel jag vet ,(och en kompis fick också)

men det kan bra om lapp-personen kan lära sig skriva bättre ! så man slipper bli arg ionödan  ICQ/ag  Default/hmm  ICQ/am  Default/lol

men nu är den betald och nu får man ändra sitt var man ska parkera på onsdagar  Default/hmm

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

29

Michos Miche skrev:

Det kom in en helt ok fyrkantspickis på skroten i Hedemora där jag jobbar idag, bra skick i balkar men ful kaross. Besiktad senast 2010. Skulle passa perfa som vinterbil för mig. Men nej, kommer gå till pressen direkt och den går inte att köpa loss. ICQ/ac

Om det finns en vettig fyrkantspickis för en rimlig peng och med inte allt för mycket jobb innan bes är jag intresserad ICQ/ab Eh eller dh spelar inte så stor roll, men eh är bättre på vintern med mindre hytt att värma upp. ICQ/ab

Det är bara sjukt. Om någon vill ha den, varför kan man inte få köpa den?

Mitt hat idag är folk som står i en kö och tjaffsar med någon bakom disken som inte ens har ansvaret.. GÅ ÅT SIDAN OCH VÄNTA!!!!!

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

30

husvagnar.... vad F_N gör de för nytta mer än att bromsa upp all trafik?

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

31

Att det ska vara så svårt att få tag i en oljepump till min Bubbla Automatic  ICQ/am  ICQ/am  ICQ/am

32

cetPearry som spamar söder!

33

Top tio irritationsmoment i trafiken:

1. Folk som kör för fort
2. Folk som ligger alldeles för nära
3. Folk som inte kan köra i tvåfiliga cirkulationsplatser
4. Folk som inte använder blinkers
5. Folk som inte utnyttjar påfarten till en motortrafikled/väg för att accelerera.
6. Folk som SMSar och kör
7. Folk som pratar i telefon och kör
8. Folk som accelererar när man håller på och kör om
9. Folk som inte anammar högerregeln
10. Folk som ständigt byter fil i kökörning.

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

34

Folk som ska "ska ha" prylar man säljer och bestämmer en dag att hämta för att sedan inte höra av sig alls.

35

Plåtslagarna på Hedbergs bil, helt hopplösa!

Ät gul snö, det kan vara öl.

36

Varför vara förbannad, det stjäl ju bara en massa energi från det som är viktigt i livet!  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/af

Eller för att citera Robban Broberg;
"Bättre vara ute på hal is och ha det glatt, än att gå i lera och sörja!"

Ut på vägen eller i garaget och ha kul med Din Folkvagn, det väger med råge upp andra små förtretligheter i vardagen!  ICQ/ad

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

37

Hella skrev:

Varför vara förbannad, det stjäl ju bara en massa energi från det som är viktigt i livet!  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/af

ICQ/ad

Därför denna skriva av sig tråd ICQ/ab

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

38

Hella skrev:

Satt just och tänkte exakt samma sak när jag nu klickade på tråden igen, ångrade litegrann att jag skrev förra inlägget faktiskt. Egentligen är det min livsfilosofi och det har faktiskt gjort mig till en gladare människa. Just min ständiga "otur" att råka ut för oförrätter i trafiken gör mig dagligen påmind dock. Jag kan stå ut med att kunder på jobbet är ignoranta, dumma eller till och med otrevliga, men när jag gång på gång riskerar att krocka och skada mig och andra, för att folk inte följer de regler som satts upp, då tar jag åt mig, hur mycket harmoni jag än försöker intala mig själv att känna. Folk ska vara så bångstyrigt lagliga när det gäller allt annat, varför inte på en punkt som faktiskt kan rädda liv?

Näe nu ska jag sluta reta upp mig och lära mig väja för folks ignorans istället.  ICQ/ab

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

39

Hasse 1 skrev:

Att det ska vara så svårt att få tag i en oljepump till min Bubbla Automatic  ICQ/am  ICQ/am  ICQ/am

Jag förstår att det inte är lätt att få tag på en begagnad här hemma,men det finns att köpa ett par klick bort   ICQ/ad
Det kanske tar en vecka att få hem, men det är det värt för autostickcruising är najs  ICQ/ab

http://www.evwparts.com/vwparts/Autosti … 01ABC.html
http://www.gex.com/28ops.htm

72a Typ3 Fastback 2625cc turbo
90a T3 Doka oturbo
68a Typ1 Autostick 1600cc sugturbo aka"Slo'white"
73a Typ3 Fastback "Coldballs" turbo
64a Typ1 2110cc turbo

40 Senaste redigerad av michaelth (2012-09-06 19:14:33)

Att det ska vara så svårt att få tag i en oljepump till min Bubbla Automatic

har en beg sittande i en utbytesmotor.. men då behöver ju jag en annan att sätta på des plats. + tiden att göra så.. har även komplett halvautmatlåda (68) för avhämtning av behövande.. i blekinge.. har dock inte mycket lust att fixa frakt bara sådär..

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

41

kee skrev:

Förlåt, jag åker bil med pil ICQ/ac

42

Michos Miche skrev:
kee skrev:

Default/lol  Default/lol

90a T3 Doka oturbo
64a Typ1 2110cc turbo

43

Att jag inte kan tanka upp en avatar,hur jag än gör så kommer jag inte ner på 10kb  ICQ/ad  ICQ/ac  Default/lol

90a T3 Doka oturbo
64a Typ1 2110cc turbo

44

Patte skrev:

Att jag inte kan tanka upp en avatar,hur jag än gör så kommer jag inte ner på 10kb  ICQ/ad  ICQ/ac  Default/lol

+1 på den... ICQ/am

45

Michos Miche skrev:
kee skrev:

X2 ICQ/ag  ICQ/ag

46

Patte skrev:
Hasse 1 skrev:

Jag förstår att det inte är lätt att få tag på en begagnad här hemma,men det finns att köpa ett par klick bort   ICQ/ad
Det kanske tar en vecka att få hem, men det är det värt för autostickcruising är najs  ICQ/ab

http://www.evwparts.com/vwparts/Autosti … 01ABC.html
http://www.gex.com/28ops.htm

Jo jag har sneglat på evwparts sidan, den andra som du tipsar om har jag inte sett tidigare. Nu är det så tokigt att jag måste få tag i slangar och rörbitarna som hör till också då jag inte har dom heller  ICQ/ad  ICQ/an

47

michaelth skrev:

Att det ska vara så svårt att få tag i en oljepump till min Bubbla Automatic

har en beg sittande i en utbytesmotor.. men då behöver ju jag en annan att sätta på des plats. + tiden att göra så.. har även komplett halvautmatlåda (68) för avhämtning av behövande.. i blekinge.. har dock inte mycket lust att fixa frakt bara sådär..

Jag byter mer än gärna pump med dej, jag har också en utbytesmotor så pumpen ska ju vara som ny  ICQ/ab  Vad tycker du om det ?

Jag har ((( eventuellt ))) en pump på gång men jag får besked under helgen då killen jobbar borta på veckorna

48

Ähhh...sluta vara så förbannade...ta en pilsner o tänk på lite roligt vänner....skål på er !!   Default/lol

Typ1 61:a röda lilla vWiola

49

Windows 7. Hela företaget ska byta till W7. Har fått utbytt en bärbar XP och en fast XP mot en bärbar W7 i syfte att slippa ha två datorer. Har två dignosverktyg, båda strular med W7. Har program som strular med W7 men funkar om man kör dem i "XP-mode". Har ett program som inte funkar i vare sig W7 eller XP mode, med lösningen att köra en remote desktop på den fasta XPn. Blev två datorer i alla fall då.

California über alles, über alles California

50

Att jag har börjat jobba då och då igen, natt-dag-kväll Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage