402 2012-08-22 23:08:07 Senaste redigerad av vwove (2012-08-22 23:08:20)

Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/fd0ea6667816cc00cc32e5fbb675daf6.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
404 2012-08-24 13:47:14 Senaste redigerad av Wiebe (2012-08-24 13:47:42)
.
Inte riiiiktigt vw men....
Dkw schnellaster deluxe
http://www.blocket.se/gavleborg/Dkw_sch … 11&w=3
En sån här skulle man ju vilja ha...
407 2012-08-28 22:44:56 Senaste redigerad av vwtyp3 (2012-08-28 22:46:12)
Var ute i skogen idag!
Hittade ingen vw tyvär, men hittade en trampbil från 50talet.
Ganska dåligt skick men rätt så frän?
Finns det något värde i den?
408 2012-08-28 23:37:32 Senaste redigerad av Michos Miche (2012-08-28 23:47:08)
Bärga! Värdet bestäms efter egen bedömning
Jag drog hem en 50% komplett rostig plåt-Vespa av vanlig modell förra året som man kan se värdet från lite olika håll på:
Mitt värde: Kan betala en femhundring för att det är ett kul fordon, men saknar massa grejer och är inte huvudsakligen intresserad av Vespor. Säljares värde: Skrot, gratis mot avhämtning annars slängs den. Marknadens värde: Cirka 7000 kr i Italien som mest för den.
Så, upp till dig efter hur du värderar den och vad du vill göra med den 
Vad kan detta tänkas vara? 
1949 Buick Sedanette men sen heter den något mer när den har cheva -48 pressningen på dörren och kan finnas andra år med
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Nu jävlar snackar vi brutal rock'n'roll!

Okej, man tackar! 
1949 Buick Sedanette men sen heter den något mer när den har cheva -48 pressningen på dörren och kan finnas andra år med
Mmmm...
417 2012-09-17 12:39:10 Senaste redigerad av Spaan (2012-09-17 12:41:19)
Ett Rod projekt måste man ju ha!
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Okej, man tackar!
Johan W skrev:1949 Buick Sedanette men sen heter den något mer när den har cheva -48 pressningen på dörren och kan finnas andra år med
Nå, bilen är min och det är en buick serie 40 special från 1948.
Floyden: Riktigt schysst Buick! En sån fast Pontiac åkte jag och frun vid vårt bröllop. Lika fast inte...
Jag har ju med nöjet läst din tråd på Nailheads, som f.ö måste vara en av de mest underhållande trådar på hela internettet
, och det finns ju nån konstnärligtbild tagen på en Panel där men det är alltså " Budbilen" som ligger med en enda bild här på forumet.
Inget som kommer att framträda i en projekttråd ? Cool kärra det åxå iaf ! 
Floyden: Riktigt schysst Buick! En sån fast Pontiac åkte jag och frun vid vårt bröllop. Lika fast inte...
Tack, den är porr för mig även fast orken tryter.
Jag har ju med nöjet läst din tråd på Nailheads, som f.ö måste vara en av de mest underhållande trådar på hela internettet
, och det finns ju nån konstnärligtbild tagen på en Panel där men det är alltså " Budbilen" som ligger med en enda bild här på forumet.
Jo jag spårade väl ur en period där..*host*
Inget som kommer att framträda i en projekttråd ? Cool kärra det åxå iaf !
Budbilen i projekttråd, jag vet inte, det är ju så många projekttrådar igång här redan och det skulle gå så lång tid mellan uppdateringarna då jag egentligen har alldeles för lite tid för garaget, dessutom är jag ju nybörjare på vw så det är inte mycket att titta på.
Visst, den kan väl ses som cool men är väl egentligen i plottrigaste laget.
Hur som, jag har haft otroligt skoj med den och har väldigt mycket planer för den långsiktigt.
Okej, du har en ruskigt snygg kärra kan jag ju säga!
volvson skrev:Okej, man tackar!
Johan W skrev:1949 Buick Sedanette men sen heter den något mer när den har cheva -48 pressningen på dörren och kan finnas andra år med
Nå, bilen är min och det är en buick serie 40 special från 1948.
Budbilen i projekttråd, jag vet inte, det är ju så många projekttrådar igång här redan och det skulle gå så lång tid mellan uppdateringarna då jag egentligen har alldeles för lite tid för garaget, dessutom är jag ju nybörjare på vw så det är inte mycket att titta på.
Visst, den kan väl ses som cool men är väl egentligen i plottrigaste laget.
Hur som, jag har haft otroligt skoj med den och har väldigt mycket planer för den långsiktigt.
Jamen dåså , då bestämmer vi det då att en tråd får det bli ! 
Undra vad detta är....?

Klaatu Barada Nikto?