Ajrå vilken kritik man fick då!
Larsson; Jag ägnar inte så mycket tid åt forumet att jag hinner läsa allt. Jag har länge sett det som ett sundhetstecken hos andra under den period av mitt liv jag ägnade alldeles för mycket tid åt folkaforumen. Tio olika forum om dagen och varenda tråd lästes, nu surfar jag bara in på de intressanta trådarna på detta forum och presentationstråden är lätt att missa om man har bråttom och det kan ibland ta oväntat lång tid att söka igenom bara det mest intressanta här. Dessutom finns det en hel del 62or med skärmkanterna utbytta mot nyare och det var vad jag gick på. Lättare att utesluta en sån felbedömning blir det ju om man kan se båda sidorna. Dessutom kan man få fram årsmodellen på regnumret, men jag tyckte det vad trevligare att ha en liten konversation i ämnet.
Lasslo: Att försöka se allt på en träff har sedan tidigare tagit lite av det roliga ur det hela, jag blir för stressad helt enkelt, ungefär när man som värd fixa en fest och ska försöka prata med alla gäster, det blir för stressigt helt enkelt. Sen var det ju så jäkla dåligt väder större delen av BR att man knappt vågade sig utomhus.
Sen undrar jag om det här forumet och sällskapet som besöker det, har gått så långt att man inte kan få föra såna här debatter? Att gamla MB, som ju "flyttats hit" hade en ökänd besserwisser-attityd är ju känt, men när inte ens triviala ämnen får diskuteras utan att man ska bli ifrågasatt som "lite efter", då har det gått för långt i min mening.
Grinder and paint, makes me the welder I ain't