1,501

Dello skrev:
kisavw skrev:

Dagens händelse måste väl vara att hitta instrumentbräda till bussen med klocka ?

Det ska faen vara till att springa på loppisar hela vägen hem ifrån Hörby!

http://i45.tinypic.com/15nayiq.jpg

Tror att den där bayreperationen håller på att öka i pris...... ICQ/ab

Du menar den platsar i din Bay Conny?

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

1,502

kisavw skrev:
Dello skrev:
kisavw skrev:

Dagens händelse måste väl vara att hitta instrumentbräda till bussen med klocka ?

Det ska faen vara till att springa på loppisar hela vägen hem ifrån Hörby!

http://i45.tinypic.com/15nayiq.jpg

Tror att den där bayreperationen håller på att öka i pris...... ICQ/ab

Du menar den platsar i din Bay Conny?

Naturligtvis, haha

Stolt medlem av Das Auspuff

1,503

Den där instrumentbrädan är väl inget att ha!
-Den är ju uppochner.

1,504

Passar bara bayar från Australien... Default/lol

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

1,505

Nisse skrev:

Den där instrumentbrädan är väl inget att ha!
-Den är ju uppochner.

Det är ju själve faen nu har man blitt lurad igen !!!!! Default/lol  Default/lol

VW Typ 2 1967

1,506

Vad vitsiga vi kan vara här då !!

Glädje ni värmer oss frusna med.....

Nä....efter två halvdagar i garaget blev mitt fastbackprojekt ännu större.....fan vad man ska vara petig plötsligt.....har ju plockat isär hela bilen snart.
Det som skulle bli så "enkelt".......bahhh

Typ1 61:a röda lilla vWiola

1,507

An error ....inträffade......och ännu en gång blev antalet inlägg man gjort inte räknade.......ska betala in en slant till denna sida ikväll så det funkar snart......

Typ1 61:a röda lilla vWiola

1,508

Konstaterade idag att sommaren varit hård mot kroppen, för mycke öl o för lite träning Default/hmm SKÄRPNING

1,509

http://img196.imageshack.us/img196/3410/31184008.jpg

Kan aldrig bli för mkt öl Bengt!

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,510

Tappade tanklocket på 181:an...........alternativt glömde sätta tillbaka vid tankning ICQ/ad  ICQ/ad  ICQ/ad  ICQ/ad  ICQ/ad
Tror det är samma som early bay?

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

1,511

Bengt H skrev:

Konstaterade idag att sommaren varit hård mot kroppen, för mycke öl o för lite träning Default/hmm SKÄRPNING

Inte bara sommeren. Livet...

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,512 Senaste redigerad av Håkansson (2012-08-15 20:47:05)

Bengt H skrev:

Det märkte jag också .
Jobbarbyxorna har krymt  ICQ/ae

1,513

Håkansson skrev:
Bengt H skrev:

Det märkte jag också .

Det är dom här kalorierna som syr in kläderna på nätterna.

utan vw just nu... :-(

1,514

Tobias skrev:
Håkansson skrev:
Bengt H skrev:

Det märkte jag också .

Det är dom här kalorierna som syr in kläderna på nätterna.

Har räknat till 5 st gubbar i den skara som man känner lite vagt som råkat ut för lunginflamation nu i sommar!   ICQ/ac
en av dem riktigt allvarligt. fattade inte först hur det kunde komma sig,men i går pratade jag med en som var insatt i ämmnet.
Stressrelaterat: ! Om man tittar på de som drabbats så ser man trenden,högpresterande människor.
Slutsats: Se till att du trivs med livet!!!  ICQ/ab  ICQ/ab  Bryt trenden! Sätt i resor i byxorna  Default/lol  Default/lol

1,515

Fick precis reda på att någon stulit min BD taxi/lyx-bräda, hoppas den som tog den har väl användning av den! ICQ/ab

Kan inte mycket...

1,516

Jäkla grisar som inte kan skilja på mitt och ditt... Var det här på ön?

En cigarr kortar livet med 2 minuter
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar

1,517

Menar det... Näe, faktiskt inte, tror inte att någon är SÅ dum ICQ/ad
Tråkigt vilket fall som helst! ICQ/an

Kan inte mycket...

1,518

Har tillbringat två timmar hos AutoHerba i Huddinge och försökt få fram L440 Kiselgrå. Mycket blandande blev det. Med 54 gram extra vitt i tillverkarens "riktiga"recept så stämde det skapligt. Vi började dutta med 2 gram vitt åt gången innan vi släppte på kranen och kunde se någon förändring.

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss

1,519

Veckan kunde inte slutat bättre. Första ölen avverkades i solen vid 16-tiden.
Middagen hade precis avslutats när två bubblor rullar in på uppfarten. Linda, enkrona och Sonny var ute på en kvällsrunda. Så det var bara att packa in ungarna i Lindas ragtop för att få sig en provtur.

Barnen var mycket imponerade. Så även jag. Mycket trevligt!!!!
Ragtop är fan nice!

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,520

Idag är det en Dkw/auto union träff i Barsebäck ICQ/ab
Så fort man tittar ut så ser man 3=6 or överallt.  Trevligt...

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

1,521

Köpte mig ett par takräcken idag, på vägen hem gick kopplingswiren av på Fordfan, som tur var gick det ju att få i 2:an o 3:an men blev lite segt att ligga i 50kmh i 10 mil.
Man skulle haft en gammal folkvagn med osynkad låda istället och kunnat växla på känsla och utan koppling Default/lol

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

1,522

har precis haft ledningsbrand i daily driveren ICQ/ac flammer op af instrumentbordet är inte skitcool når man sitter i bilen... ICQ/ad

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,523

Nyss hemkommen från Rockstad Falun där jag fultittade från Hoppbackarna ner på tillställningen. Molnfri natt, hela staden i ljus och bombastisk hårdrock. Stötte på en annan Boxervillare där som jag lyckades missa namnet på, men han var från Ornäs och hade en snygg 66:a. Trevligt!

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss

1,524

Fick hemleverans av 2 st karmann Ghior , vetesjutton var jag ska parkera dom. ICQ/af

VW Typ 2 1967

1,525

Talat med en som har en gammal buss ståendes på sina ägor  ICQ/ab