När man pressade discovery-channel som mest för kanske 5-7 årsedan så jag ett program som endast sändes i några avsnitt(som jag kommer ihåg det) som handlade om några engelska män i 35-45 årsåldern som renoverade och rustade upp gammla T1:or och T2:or. Ingen påkostat program, Killarnas liv bestod av Vw. Äta, sova, Vw. Man fick hänga med på träffar och in i garagen
Någon som vet vad jag pratar om och kan namnge denna briljanta programide?
MVH/ simon
När man pressade discovery-channel som mest för kanske 5-7 årsedan så jag ett program som endast sändes i några avsnitt(som jag kommer ihåg det) som handlade om några engelska män i 35-45 årsåldern som renoverade och rustade upp gammla T1:or och T2:or. Ingen påkostat program, Killarnas liv bestod av Vw. Äta, sova, Vw. Man fick hänga med på träffar och in i garagen
Någon som vet vad jag pratar om och kan namnge denna briljanta programide?
MVH/ simon
Hej !
Tror du menar Beetle Crises om det nu stavas så .
det finns 3 dvd som ibland finns till salu på Tradera och Blocket.
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Ajjemen det va det!. Fanns även lite på youtube, brings back the memories=), ett program jag kan rekommendera till er som inte sett det. Tack för hjälpen!!
Finns på Amazon i England:
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_nos … =0&y=0
Fast lagret verkar onekligen begränsat...
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
*host* *host* Finns på piratbukten också, jag seedar campervan crisis och beetle crisis (Sesong1)
Ja tror att de är de som börjar nu kl 10 på Discovery.
Ragtop 60 No name
Har man telia internetbox så kan man se dem avsnitten när man vill 
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan
Jag har beetle crisis 2. I oöppnad inplastat skick, köpte 2 från England.
Del 2 är en oval ist för en på tok för ny bubbla i beetle crisis 1.
Bud?