1

När man pressade discovery-channel som mest för kanske 5-7 årsedan så jag ett program som endast sändes i några avsnitt(som jag kommer ihåg det) som handlade om några engelska män i 35-45 årsåldern som renoverade och rustade upp gammla T1:or och T2:or. Ingen påkostat program, Killarnas liv bestod av Vw. Äta, sova, Vw. Man fick hänga med på träffar och in i garagen
Någon som vet vad jag pratar om och kan namnge denna briljanta programide?
MVH/ simon

2

simpen89 skrev:

När man pressade discovery-channel som mest för kanske 5-7 årsedan så jag ett program som endast sändes i några avsnitt(som jag kommer ihåg det) som handlade om några engelska män i 35-45 årsåldern som renoverade och rustade upp gammla T1:or och T2:or. Ingen påkostat program, Killarnas liv bestod av Vw. Äta, sova, Vw. Man fick hänga med på träffar och in i garagen
Någon som vet vad jag pratar om och kan namnge denna briljanta programide?
MVH/ simon

Hej !
Tror du menar Beetle Crises om det nu stavas så .

det finns 3 dvd som ibland finns till salu på Tradera och Blocket.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

3

Ajjemen det va det!. Fanns även lite på youtube, brings back the memories=), ett program jag kan rekommendera till er som inte sett det. Tack för hjälpen!!

4

Finns på Amazon i England:

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_nos … =0&y=0

Fast lagret verkar onekligen begränsat...

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

5

*host* *host* Finns på piratbukten också, jag seedar campervan crisis och beetle crisis (Sesong1)

6

Ja tror att de är de som börjar nu kl 10 på Discovery.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

7

Har man telia internetbox så kan man se dem avsnitten när man vill ICQ/ab

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

8

Jag har beetle crisis 2. I oöppnad inplastat skick, köpte 2 från England.
Del 2 är en oval ist för en på tok för ny bubbla i beetle crisis 1.
Bud?