Glöm inte Hösträffen på Volkswagen i Malmö den 8 september. Kommer att bli en hel del gamla VW, rallykörning, marknad mm. En mycket sevärd och välbesökt träff.

Typ 1-73 Grabbens 1835 cc(20 år) 1303 S
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Höstträff på VW i Malmö den 8 sep 2012
Du måste logga in eller registrera för att svara
Glöm inte Hösträffen på Volkswagen i Malmö den 8 september. Kommer att bli en hel del gamla VW, rallykörning, marknad mm. En mycket sevärd och välbesökt träff.

Helt rätt! Will be there.
Lite bilder från 2011.

Jao ska dit
Bra tips, vi lär synas där!
Vi är ett gäng som skall dit från gbg,vi brukar ju möta upp ett gäng nere i Skåne,men glömt var;)
Låter bra. Hoppas ni hittar uppsamlingen. 

Vi är ett gäng som skall dit från gbg,vi brukar ju möta upp ett gäng nere i Skåne,men glömt var;)
Kan det vara Preem macken i Erikslund ?
Stämmer nog Todde;) När lämnar ni macken?
Har ingen aning aning ännu, vi har inte pratat om det än. Skriver när jag vet mer.... 
Jag kommer!! Åker från Jönköping på fredagen
tittar nog ner en runda
Hoppas vädret tillåter iaf. Börjar dra ihop sig nu. Bara nu inget strular med min bubbla. Ska bara i med motorn och koppla skiten.

Hoppas vädret tillåter iaf. Börjar dra ihop sig nu. Bara nu inget strular med min bubbla. Ska bara i med motorn och koppla skiten.
Annars är det bara att putta... Du har ju fasen bara stockholmsvägen och lite ring väg.. sen är du där 
får se om det blir buggy eller skoda, ska ner o hämta lite grejjer...
Vad säger ni Ängelholmsgänget,när träffas ni på tappen?
Och tänker ni åka den extremt långa omvägen i år också?;)
Vad är det för tuff höjd folkabuss som skymtar i bakgrunden? 
Vad är det för tuff höjd folkabuss som skymtar i bakgrunden?
Vw-veteranernas 54a militärbuss. Den är hyffsat unik 
Jag kommer att stå där nere med skåpet o "ståndet" 
Bayerleiner skrev:Vad är det för tuff höjd folkabuss som skymtar i bakgrunden?
Thomas Egerstads buss. Lägg bud på den
Han är där på lördag. Tror den är till salu. Han har sålt ut det mesta nu av sina bilar iaf. Priset är nog som det ska vara. Finns nog inte många kvar i världen.

lasslo skrev:Bayerleiner skrev:Vad är det för tuff höjd folkabuss som skymtar i bakgrunden?
Thomas Egerstads buss. Lägg bud på den
Han är där på lördag. Tror den är till salu. Han har sålt ut det mesta nu av sina bilar iaf. Priset är nog som det ska vara. Finns nog inte många kvar i världen.
Det är inte Thomas Egerstad som äger bussen, bussen används dock som klubbuss i svwv och är inte till salu.
Nu är det mesta förberett inför träffen hoppas på mycket bilar imorgon!
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Höstträff på VW i Malmö den 8 sep 2012
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.