Om man vill ha frun till och dela interesse med en

Det vette fan om det är värt det då....
Exakt min tanke, fan för en ögonbajs... 

, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Grillad buss 
http://www.hopeforchrigu.ch/bilder.htm
Om man vill ha frun till och dela interesse med en
![]()
Har ju vunnit en massa priser bla på volksworld show så själva bygget är nog helt ok
Jag kan ju berätta om när jag och några kompisar hämtat ett baybussvrak som var ROSA . På resan hem fick vi syn på en traktorvagn full med tjejer,när tjejerna fick syn på den rosa bussen på trailern vinkade de alla mycket glatt åt oss...
Så med facit i hand har jag inte svårt att föreställa mig att den rosa splitbussen skulle ha samma effekt på brudarna
Med andra ord skulle jag gärna ha den rosa splitbussen 
GW.P

, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Jag kan ju berätta om när jag och några kompisar hämtat ett baybussvrak som var ROSA . På resan hem fick vi syn på en traktorvagn full med tjejer,när tjejerna fick syn på den rosa bussen på trailern vinkade de alla mycket glatt åt oss...
Så med facit i hand har jag inte svårt att föreställa mig att den rosa splitbussen skulle ha samma effekt på brudarna![]()
Med andra ord skulle jag gärna ha den rosa splitbussen
Man behövs vel inte en pink bil, bara för at tjejarne skal vinka
Det kan jag i min Vectra Haha... I wish 

Ett lille et fra startet av...
418 2011-03-16 10:01:43 Senaste redigerad av Johan W (2011-03-16 10:03:42)
Och så blev det så här

Ett lille et fra startet av...
Vad glad han ser ut. Med sin lilla leksaks bil 
undra om han fattade då vad han skulle skapa för produkt?!
Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW

Vad glad han ser ut. Med sin lilla leksaks bil
undra om han fattade då vad han skulle skapa för produkt?!
Fast jag anser att det är Porshe som skapade "produkten" och han är inte mannen som ler på bilden. Men det är däremot väldigt kul att den enda bild jag sett med Hitler leendes på, är tillsammans med en folkvagn. Jag vill inbilla mig att den lille bilen kunde skapat världsfred... eller nåt...
Och de som inbillar sig att färgen Rosa inte har ngn effekt på kvinnosläktet har helt fel. Den färgen är lika väl fungerande att väcka deras intresse med, som en splittbuss är för en folkatok. Min rosa microvågsugn har bevisat det otaliga gånger, det slår aldrig fel; "åhhh en rosa micro!" utbrister de. Jag kan bara föreställa mig vad en rosa splittbuss skulle ha för effekt! (Varför jag har en rosa micro, kan ni ju spekulera kring) 
Min rosa microvågsugn har bevisat det otaliga gånger, det slår aldrig fel; "åhhh en rosa micro!" utbrister de. Jag kan bara föreställa mig vad en rosa splittbuss skulle ha för effekt! (Varför jag har en rosa micro, kan ni ju spekulera kring)
Haha, helt rätt!!
Split on the Salt flats...