DD D.V.S Digital Designs ... finns inga högtalare idag som kickar dom! & deras steg är Brutala! ....
När jag tävlade med DD runt 00-05 vann vi allt & idag sitter det DD i nästan alla Högspelande bilar! för ett par år sedan har dom nu
börjat satsa på välljud & deras Pro 6.5" + deras top diskant rockar så in i bomben! vi frekvens mätte DD system mot en av Rainbow dyraste kitt
& DD spelade exakt lika bra! & då var Rainbow mer en dubbelt så dyra!
I min buss kommer det förmodligen sitta DD´s 6x9 mest för 6x9 är underskattade & i en campingbuss är utrymmet inte det största! .. men planerna kan ändras
vill kunna spela högt & bra! det är mitt motto.. & jag har inte en testat deras Typ PA Kit för bilbruk!.. Högverkningsgrad & Xmax! så vi får väl se!
Men vill man ha bra prylar så är det ett alternativ, idag finns det DD produkter för alla plånböcker, så man behöver inte ha deras värsting bas för 50lax +
Testa & Ni kommer väl aldrig förmodligen vilja byta till något annat! om ni köper likvärdigt.. det har iaf. inte jag gjort & jag har testat en hel del system sedan jag började tävla -95
nu tävlar man inte längre, men förkärleken till ljud i bil består! & jag hoppas bussen blir grym när jag äntligen lagat alla fu**ing rost & kan börja koncentrera mej på inredning & ljud
Nu har MDS tagit in DD i sitt sortiment så nu kan man ju köpa prylarna lite överallt! vilket är skitbra plus att man behöver inte oftast vänta några månader för att få dessa guldklimpar
så tycker jag! ..
Patrik CoSmoZ Strömberg // Shit-Low Kustoms //
[ VW Typ1-64 2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]