Bilar jag ägt, som jag inte har kvar, är i fallande ordning, äldsta först.
Denna pickis skrotade jag ner, något man troligen inte lika säkert gjort idag. Skrotad.
Denna loppa köpte jag, men körde aldrig, gav bort till en kompis, och har fått tillbaka, me ninte hämtat igen. Kvar i stan.
Denna köptes för att en gammal flickvän skulle köra, men så blev det ej, så optionen skruvades av, å bilen såldes igen. Såldes lokalt, men tror den är såld igen, ägaren hade vilda rodplaner, men var bara typ 14 år, så jag tror inte det blev klart.
Denna är nu mera känd som the bay café Gammal pilsnerbuss. Såld och levererad till Borlänge, har dock en klausul muntligt att jag har möjlighet att köpa tillbaka den, när den blir tillsalu.
Den blå och den orangea köptes i en klump, å denna kördes ner till stockholm av mig, till nya ägaren, detta skedde ett år, när första snöfallet nådde sthlm, precis som jag passerade upplandsväsby. Tror stockholmaren har denna kvar, skulle skarva ihop en splithytt, med denna bakdel.
Denna såldes på blocket till en Dansk som bodde (?) i Malmö. Såg den sen på blocket, för 3 x pengarna.
Den panikskruvades ihop under natten, när biltransportkillen sov vid garaget, var tydligen tvungen att köras på, trots att jag förklarat att den troligen inte kunde det.... Men, många myggbett, och lite nattsömn så kördes den på lastbilen.
Denna bytte jag till mig, en inte så bra affär för mig, men wtf, annonserades ut på blocket, å blev kvar i sverige, en göteborgare som kom upp med en biltransport å skulle ner till Jönköping å lossa den där, hos släkt. Många utlänningar var på hugget, men förstod nog inte att den inte gick att köra hem......

Denna köptes en Bugrun helg då jag stannade hemma. Annonserades ut på typ1 forumet, 1 mil hemmifrån, och hämtades samma helg. Sjukt äcklig i mina ögon, och såldes vidare. Stannade i här i stan.

Denna pickis köpte jag utanför Boliden, och kördes en sommar.
Svarade på en köpesannons och han högg och bilen kördes ner till Gävletrakten i fjol vår. Resan var en strapatsfylld färd, men jag kom ner välbehållen, och levererade bilen och åkte lastbil hem. Denna hade gått i fjällen, som rörmockar bil och var trevlig.
Denna bil köptes lokalt på blocket, och kördes inte så mycket. Motorn rasade lite grand, å Leif Nyström fick hjälpa till. Det satt en 2165cc motor och tätstegad låda i den, å det var kul, men inte min grejj, å efter lite diverse strulande med motor/förgasar inställningar så såldes den till en herre kring mälardalen, typ e-tuna. Levererades till Dalarna, där han hämtade den.
Detta var mina bilar.
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

Pappa sålde 2007 Sedan dess har vi varit utan barndoor lyx