801

Löf skrev:

Nu förstår ja inte helt, vem är det som är pucko...?

Jarmo pitkanen  ICQ/ab

802

Hojta gärna till när det blir en tur till Smedjan. Vore kul att haka på! ICQ/ab

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

803

m.helsing skrev:
Patrik B. skrev:
m.helsing skrev:

* Patrik B : Kommentar ?  ICQ/ae

Bitter,blahblah....pungspark..pucko...blah,blah,blah.... för det kom hem några bussar i helgen och snart är det sommar
då man kan hämta tidningen naken igen  ICQ/ag

Hehehe...  ICQ/ag     Bussarna,,,blablabla... naken.. nja, jag är ju rädd för män......  ICQ/ad blalablabalabbbaal

Jag kallade ju egentligen bara Löf pucko jag, vad the Turris och Patrik B ramlade in på egentligen har jag ingen aaaaning om!

ICQ/ag

När du vuxit på dig kommer du att förstå  ICQ/ad  ICQ/ag

804

Patrik B. skrev:
m.helsing skrev:
Patrik B. skrev:

Bitter,blahblah....pungspark..pucko...blah,blah,blah.... för det kom hem några bussar i helgen och snart är det sommar
då man kan hämta tidningen naken igen  ICQ/ag

Hehehe...  ICQ/ag     Bussarna,,,blablabla... naken.. nja, jag är ju rädd för män......  ICQ/ad blalablabalabbbaal

Jag kallade ju egentligen bara Löf pucko jag, vad the Turris och Patrik B ramlade in på egentligen har jag ingen aaaaning om!

ICQ/ag

Undrar om Patrik menar vuxit på som i omfång eller ålder Default/hmm  Default/hmm  Default/hmm

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!

805

Spaan skrev:

Du är välkommen när som helst ändå ! ICQ/ab

lappstockholmarn skrev:
Patrik B. skrev:

Undrar om Patrik menar vuxit på som i omfång eller ålder Default/hmm  Default/hmm  Default/hmm

Efter lite funderingar så har jag kommit fram till att när jag vuxit på mej till Ö-vikPatas omfång , då ska jag alltid hämta tidningen naken !  ICQ/af

You´ll never know...

806

m.helsing skrev:
Spaan skrev:

lappstockholmarn skrev:
Patrik B. skrev:

Efter lite funderingar så har jag kommit fram till att när jag vuxit på mej till Ö-vikPatas omfång , då ska jag alltid hämta tidningen naken !  ICQ/af

Både vikt o ålder så klart! Chokladricka   ICQ/ad 
Väntar med spänning på dig på andra sidan 100.
http://i1103.photobucket.com/albums/g471/bystrom70030/NP03671710.jpg
kilo så klart  ICQ/ag

807

Patrik B. skrev:
m.helsing skrev:
Spaan skrev:

lappstockholmarn skrev:

Både vikt o ålder så klart! Chokladricka   ICQ/ad 
Väntar med spänning på dig på andra sidan 100.
http://i1103.photobucket.com/albums/g471/bystrom70030/NP03671710.jpg
kilo så klart  ICQ/ag

Helsing lägg pengar på vw istället för som Patrik, på magen. Du ser ju hur mycket av det han har som rullar för egen maskin.
Snart är det bara han själv som rullar för egen maskin. Fortsätter detta så för han nog sluta med papperstidningen och bara läsa tidningen på nätet. ICQ/ad  ICQ/ad

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!

808

Default/lol   Default/lol   Default/lol 

Jo det ska jag göra och jag ska även försöka få in den här tråden till Volkswagens, rost och andra viktiga saker igen annars så måste jag nog byta namn till OT & Pajkastningstråden...  ICQ/ad   ICQ/ad

You´ll never know...

809

Mer offtopic, men det är ju Tallåsen. Hoppas länken funkar http://helahalsingland.se/ljusdal/talla … om-bjornen
Marcus, gå inte ut och pissa  Default/lol

Typ 3 Variant -65

Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/f91aeb865acab42fc9bb8dd56e58f7f5.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297

810 Senaste redigerad av Helsings Smedja (2012-06-13 21:45:01)

Jo det där blev ju en snackis !  Default/lol 

Jag känner Ola sedan länge och man skymtar faktiskt hans T3 DH på filmen åxå så lite vw anknytning finns det.. ICQ/ad

I övrigt så används min pickis som bruksbil nu och just i dagarna när ni är sitter och tänker tillbaka på era fuktiga kalsonger från BR så renoverar jag verandan inför kommande Helsinge Calvados & Ramones Festival..

Post's attachments

IMAG0104.jpg, 209 kb,  x
IMAG0104.jpg 209 kb, 5 downloads since 2012-06-13 

You´ll never know...

811

Måste varit en skaplig skräckupplevelse  ICQ/ac

Ramones är ju bra men Calvados, varför dricker ni Calvados? Huvva Default/lol

Fan, det måste vara smidigt med Pickup, måste försöka fixa en sån nån gång.
Här är det studentplanering/matlagning för fullt, ska bli skönt när det är klart framåt söndag morgon  ICQ/ab

Typ 3 Variant -65

812

ser ut som riktig snickarglädje där!

813

Blir det ingen uppdatering ikväll?  ICQ/ac

Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/ebd5b70df6180f7558aa2522a49735ad.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297

814 Senaste redigerad av Helsings Smedja (2012-06-20 22:03:12)

Jodå, det blir det ! ICQ/ag

Jag och Nosslin var iväg till Ånge trakten ikvällst för att titta till ett tips Johan hade fått om zwei doppelkabinen på samma långtidsparkering under en korkek. Och se på faan ! Där stod dom ju i all sin brist på glans! Vi skuttade fram över ängen som ystra små kalvar tills vi såg tjuren, den STORA tjuren, då smög vi lite mer.... det var dock ett litet stängsel i mellan som tur var.

Men hursom helst, vi tittade, funderade och till slut så ringde vi till ägarinnan som fått de båda på halsen efter sin fars bortgång och efter en riktigt kort förhandling så var vi ägare till varsin dubbelhytts Bay! ICQ/ab

De kräver båda ungefär samma arbete och det vet ni ju vad, bygga upp en del balkar och sånt i botten men vi får se vad som händer med dom. Ska hämtas hem om nån vecka eller så i alla fall och fler bilder utlovas då.

I övrigt så har min Stelth pickup fortsatt rullat som brukshink, nu mest som byggarbil, ett ton sand var dock lite mycket, då ligger ramen på bärarmarna...  Default/hmm  men bräder går fint, och mopeder. ICQ/ad

Glad midsommar från Helsings Smedja !  ICQ/af

Edit: Bilder hamnade i lite konstig ordning men det är den gröna ( militärbruna...) som är den rullande pickis..

Post's attachments

blaupunkt.JPG, 224.57 kb,  x
blaupunkt.JPG 224.57 kb, 2 downloads since 2012-06-20 

grus.JPG, 212.6 kb, 1296 x 776
grus.JPG 212.6 kb, 232 downloads since 2012-06-20 

IMG_4733.JPG, 106.09 kb, 828 x 621
IMG_4733.JPG 106.09 kb, 237 downloads since 2012-06-20 

moped.JPG, 169.94 kb, 1296 x 776
moped.JPG 169.94 kb, 236 downloads since 2012-06-20 

plank.JPG, 181.4 kb, 1296 x 776
plank.JPG 181.4 kb, 249 downloads since 2012-06-20 

You´ll never know...

815 Senaste redigerad av Franke (2012-06-20 22:14:42)

Grattis till dom trevliga fynden, vissa har verkligen tur !
Det verkar finnas gott om fräscha dubbelhytter kvar i landet,  förmodligen äger jag en av dom sämsta här på forumet   ICQ/am

816

Jaa den lilla stora tjuren ja!... Default/tongue
Tar med bössa när vi ska hämta bilarna ICQ/ad

817

Coolt med dubbelhytt! Ska bli kul att följa vad som händer och sker.

818

Trevligt med dubbelhyttarna  ICQ/ab

819

grattis till dubbelfyndet!! ICQ/ag
avundsjuk.. jajjamensan.. ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

820

Tack för uppmuntran, dock ska Nosslin ha credden för att dela med sej av tipset ! And for that we salute you. ICQ/ad

Men som sagt vi får se hur de ser ut när dom kommer upp ur gräset... fräscha är nog fel ord men men...

You´ll never know...

821

Vi läre ta dom så fort som möjligt...
Inte vet jag men har du en dag över till helgen?
Kan du kika om han i tallåsen hade en trailer att hyra ut? Default/tongue

822

Ja vi får väl göra det då , jag ringer dej imorrn !

You´ll never know...

823

Eftersom tråden höll på bli bara paj och kast (sådant dom har i Indien, i Sverige kallas det klass) så har jag hållit en låg profil, även om det inte är mitt mellan namn... Grattis till två snitsiga dubblar!!

Härligt att se att du fått till moppen och att du använder den bruna på rätt sätt! Se det så här, om den inte var sänkt var det längre att hiva upp sanden på flaket, för visst handlastade du i sandtaget!

Glad midsommar!!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

824 Senaste redigerad av Helsings Smedja (2012-06-28 22:07:00)

Goder aftoon !

Turbomike är ute på sin årliga " Nu jävlar ska det åkas kors och tvärs turne " så via Östersund,Orsa,Karlstad,Bollnäs,Garmich-Partenkirchen och vette fan allt så kom han med fru och en flaska vin och mellanlandade på Nore Camping här i Ljusdal ikväll.

Trevligt att snacka lite över en kopp kaffe i kvällssolen !  ICQ/af  Och imorrn var det visst Ö-vik som stod på tur...

Annars så har jag hunnit med att på fikarasterna steka ihop en "cab-lucka" till Koch som äntligen fått i 1915 spisen i sin rackarns räser. Montering pågår... observera att Pict 34 på bild inte är de Webrarna som skrivit brevet.. men besiktningen kanske gillar den bättre! ICQ/ad

BTW, du 50 Spänn, kör på din profil du, låg klär dej inte ! ICQ/ab

Post's attachments

camping.JPG, 240.1 kb, 1296 x 776
camping.JPG 240.1 kb, 241 downloads since 2012-06-28 

Koch58.JPG, 187.13 kb, 1296 x 776
Koch58.JPG 187.13 kb, 252 downloads since 2012-06-28 

You´ll never know...

825

Jag brukar ju hålla en uppdatering per vecka i snitt, någotsånär i alla fall så jag tar en snabbis nu och här utan bilder. Bilder kommer kanske imorrn kväll, det beror på hur roligt jag har innan.. ICQ/ad

Jag har stekt ihop två Dala-Porsche fälgar med ny fälgbana till brorsan,jag har hälsat på Spaan i Hudik, jag har lånat ut en 30-hp motor till Grenje, jag har hälsat på Tovano och kollat in Roden och jag har haft påhälsning i smedjan av Dolce & Gabbana
( Demian & GustaF ) och jag har åkt Bay Picken hela veckan !

Så har jag haft det och imorgon blir det dragrace på dan och VW fika på kvällen så därför kan det hända att det blir en bildbomb (glassbomb.. ?) imorgon kväll.

Gute Nacht !  // DJ Sleepy

You´ll never know...