Jag har ju haft en del bekymmer med leverans av justerbara svärd från Alex på Transporterhaus i England.
Nu har vi kommit överrens om att jag ska strunta i att vänta på leveransen och istället få mina pengar tillbaka.
Problemet är nu att det verkar omöjligt att komma i kontakt med karln...
Jag har provat mail -som har funkat jättebra ända tills det började handla om obekväma ärenden som att betala tillbaka och sådant- och jag har även haft en engelsk vän till mig som har ringt och pratat med honom. Min engelske vän och Alex kom överrens om att han skulle skicka en check till vännen i England för att inte behöva jiddra med svenska banken å sådär.
Ingen check har dykt upp och nu når vi honom alltså inte på något sätt...
Tänkte om någon annan har någon kontakt med honom och kunde lägga ett par ord i mitt ärende?
Jag har förstått att flera här på forumet haft kontakt, och fått grejor levererade, så han verkar ju leva iallafall...
Jag har fått för mig att han kanske struntar i just mina mail och bojkottar att svara när han ser att det är min vän som ringer...
Det här är IRRITERANDE...
Hmm...

hotet om att förlora ansiktet var bra mycket värt, där ser man vad en liten text i en feedback-tråd kan göra.