Nej, vad taskigt, fick du stå utanför?
![]()
![]()
Äh, grattis, säkert välförtjänt.
Ett stort grattis
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 53 54 55 56 57 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nej, vad taskigt, fick du stå utanför?
![]()
![]()
Äh, grattis, säkert välförtjänt.
Ett stort grattis
Tvättade bilen för första gången sen jag köpte den och de var ungefär ett år sedan. Haha!
Vi var i borås igår
Trots att den var så skitig, jag har inte tvättat min på 2år och den ser inte så illa ut
Jävla pollen
Grattis 
Dagens o gårdagens. Min äldsta dotter har nu avverkat 3 år på orienteringsgymnasium i Olofström. Igår var det examen o idag är det bal. Det är gråt o skratt om vartannat. Hennes kära lägenhet är nu halvtömd, i moprron tas det sista o sen åker vi hem, det blir en tung dag för henne i morgon 
Tung i skallen om inte annat.
Själv droppade jag frågan om en Snow Trac när jag var uppe i Norrland nu i veckan...nja...det visste de ju inte om nån, men efter lite tänkande så nog hade frugans gamfarfar 2 stycken, + gården o skogen full av VW-lik efter att ha jagat motorer till Snow-Tracsen....det lär nog bli fler resor på det hållet nu när arbetsgivaren är stationerad i Kiruna.
Sen ska det tydligen finnas en -49:ans bubbla på ett lite nyare chassie i en icke namngiven norrländsk kuststad. Undanställd i en loge på vischan. Det ska vi kolla upp...
Fick precis in dh i garaget och har börjat med bromsarna
Jobbar övertid 
Sista fixet på buss 57:a ska regbes den 11:e! har inte varit bes sen 68.............
plockat av spruckna drivaxelrörsdamasker på folkan, de tålde inte den ändrade vinkeln som blev när jag hissade upp bilen på pallbockar.
4cm spricka i båda. de blev bara 6år. Nya beställda, låg på posten i sthlm i fredags, hoppas de kommer på måndag, skall besikta på tisdag 
jag har fått tag på en lackerare som ska lacka bussen i höst-vinter , det finns en tysk här i byn som bygger om motorcyklar o egna choppers så jag tog bubbla cabben o äkte dit o frågade om han kunde tänka sej att lacka bussen o det va inga problem så det är lite gutt.
godkväll
Idag har jag varit ner hos min farbror och hälsat på. Var en sväng upp på vinden och skulle kolla lite saker när jag plötsligt hittar detta objekt bland mina gamla leksaker som jag fått av mor & far i julklapp 1987, då jag var 7 år gammal.

Oh dags att börja leka 

76 årig gubbjävel som inte tittar framåt när han ska in i "Glädjens" rondell i U:väsby
O jag som ska till Bugrun på fredag
Han tittade åt vänster o trodde han skulle hinna före bilen I rondellen(sa han), oss såg han uppenbarligen inte alls. Han fick ett hett tips att kika framåt också emellanåt. Ja, jag var väl inte allt för len i tonen.
faaan jocke! har inte den där bilen råkat ut för tillräckligt! först en hund sen en gubbe
Saknar du någe grejer så får du hojta till.
Jag fick hem ett stort paket idag 
Oooh jävlar!! Korallröd oval soltakare! Det kan inte bli bättre!! Grattis
.
Fett nice. Våga vägra sänkning!!!!!

Fett nice. Våga vägra sänkning!!!!!
Håller helt med Tomas här.
Jag får se hur jag gör med höjden, tror det blir lite sänkning fram men orginalhöjd bak. Prio ett är att få den besiktigad först.
Jag får se hur jag gör med höjden, tror det blir lite sänkning fram men orginalhöjd bak. Prio ett är att få den besiktigad först.
Varför ändra det som är perfekt? 
Blir tyvärr ingen bubbla till bugrun för mej
andra bubblan rasa här om dan.... Vet inte vad som hänt men vet att de slamra som fan å sen gick de bara på 3 syllar å massa glitter i oljan :-( gissar på vipparm eller nått. Så vattenskadat blir de...... (ville bara gnälla lite över hur synd de e om mej 
25hpman skrev:Fett nice. Våga vägra sänkning!!!!!
Håller helt med Tomas här.
X3 
Lyckats bli av med min iPhone .
Någon jävel som backat in i min garageport och mulat den:-(
Folk kan inte köra bil.
Är ju bara ett par månader sen det hände sist.
Och vaktmästaren lagade den för ett par veckor sedan.
Sidor Föregående 1 … 53 54 55 56 57 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.