1

Någon som vet var man kan få sina fälgar balanserade, visste en verkstad som kunde tidigare, men nu hade dom bytt maskin och hade ingen adapter längre...

Gärna i Lund, har kollat runt lite men dom flesta bara stirrar på en som man inte var klok.

/Ola

2

Har du en gammal trumma kan det hända att de kan använda den som adapter. Kanske inte den enklaste vägen, men är du tjenis med verkstan och den ligger nära kan det vara värt att gå den vägen.

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

3

Jo, jag funderade själv på det faktiskt, men jag undrar om inte hålet är för litet, ska ta med en trumma och kolla om det går...

/Ola

4

Däckia Helsingborg.

Jobbat där i många år i min ungdom och har fortfarande fri tillgång till allt där.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

5

kee skrev:

Har du en gammal trumma kan det hända att de kan använda den som adapter. Kanske inte den enklaste vägen, men är du tjenis med verkstan och den ligger nära kan det vara värt att gå den vägen.

Provade det en gång, men tydligen var hålet för litet för verkstadens balanseringsmaskin.

6

Har dom inte möjlighet att balansera hos din lokala vag återförsäljare?. Vi har då iallafall möjlighet att balansera widefive på jobbet (berners i östersund)

7

MT däck i Varberg fixar det med.

8

Kanon, Ska hör med den lokala VAG, annars blir det HBG

/Ola

9

Jag kan balansera i Ronneby.

Bugpeople

10

Kolla med Autopara i helsingborg... Min moster och kusiner som äger och driver det...

Hälsa från mig.. ps. de är extrema vw fantaster med Default/smile

11

Din moster är ökänd...  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

12

25hpman skrev:

Din moster är ökänd...  ICQ/ad

Vet ej hur jag ska tolka detta ICQ/ad

13

Hur tror du?  ICQ/an

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream