1,276

KdF Kundendienst-Berater skrev:
Bengt H skrev:
KdF Kundendienst-Berater skrev:

Bild? Default/yikes
Vilken färg har den? ICQ/ae
Ska den möjligen ut å rulla?? ICQ/af

Pastellgrön L11 (omlackad ej heeeelt korrekt nyans)
Rulla o rulla, den får nog hålla sig mest hemmavid i år ICQ/ag den som ska rulla ordentligt har ett ännu mjukare tak....

Åhåå!! Default/yikes
Väldigt tjusig vagn ICQ/ae , å med rätt monterade navkapslar.... ICQ/ab
Men vanu... ICQ/am  vänta ett tag... ICQ/an  Bakhjulet verkar inte vara korrekt roterat i förhållande till framhjulet... ICQ/ad
ICQ/af  ICQ/af

Oj då Default/yikes  petimeterpolizei har inte gjort ett korrekt arbete här, ska genast åtgärdas   ICQ/af

1,277

Står i Löa utanför kopparberg med Demians 68 bay utan en hel fläktrem...

1,278

GustaF skrev:

och givetvis inga strumpbyxor i sikte... ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

1,279

GustaF skrev:

ICQ/ab

"S"lowbugz 023

1,280

Fick precis veta från min källa att jag får en drös med bilder på alla bilar imorgon, spännande ICQ/af

Kan inte mycket...

1,281

GustaF skrev:

Koppla generatorn som en elmotor kör...hoppas du inte har långt till civilisationen!  ICQ/ae

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

1,282

NickeNyfiken skrev:

Fick precis veta från min källa att jag får en drös med bilder på alla bilar imorgon, spännande ICQ/af

Spännande ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,283

Toppentripp till Helsingborg, via Tomas Humlarpsshopen 25hpman.i Åstorp.....vilken härlig träff.
Tusen tack för god hjälp, nästa gång blir det längre besök och tjat om sköööna bilar o delar. Då får familjen stanna hemma.... ICQ/ad

Rekommenderar verkligen Tomas och hans delar...

Ha det göttans tills nästa gång...
Välkommen till småland när som helst....

Mats B / wildstar68

Typ1 61:a röda lilla vWiola

Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/e6bd81889e9060246fb58a64da236920.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297

1,284 Senaste redigerad av Johan W (2012-05-11 18:50:36)

Jag har höjt min -65a två cm idag då jag köpt 205- 65 och då tog det i i innerskärmarna bak ICQ/ac
Så nu är den sex cm hög fram och golv bak Default/hmm Men det får räcka i sommar ICQ/ad

Post's attachments

DSC00331.jpg, 242.67 kb,  x
DSC00331.jpg 242.67 kb, 3 downloads since 2012-05-11 

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

1,285

Wildstar68 skrev:

Toppentripp till Helsingborg, via Tomas Humlarpsshopen 25hpman.i Åstorp.....vilken härlig träff.
Tusen tack för god hjälp, nästa gång blir det längre besök och tjat om sköööna bilar o delar. Då får familjen stanna hemma.... ICQ/ad

Mats B / wildstar68

Tack för besöket. Nässjö kan det nog bli inom en snar framtid. Har ju en -71 buss att hämta lite norr om Eksjö...

1,286

Luftade bromsarna på bubblan och slängde på nya backdäcken. Men de vart inge, bra för pedalen slog i torpedväggen när man bromsade fullt. Så nu står den upp pallad igen. Ska testa lufta imorrn igen med backarna fullt ute, annars får jag ta å köpa en ny huvudbromscylinder tror jag.

Bubbla -62
Buss -60

1,287

25hpman skrev:
Wildstar68 skrev:

Mats B / wildstar68

Tack för besöket. Nässjö kan det nog bli inom en snar framtid. Har ju en -71 buss att hämta lite norr om Eksjö...

Bara att slå en pling närsom.....:-)
Ha en go lördagstripp till mörkaste delen av småland... Akta er för folk som sitter o spelar banjo med sex fingrar o dreglar över nytillkomna grabbar........haha...ha det kanon......

1,288

Default/lol Humor...

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,289

Snart bär det iväg till stockholm med tåg för att hämta en såndär syncro!

Barndoor köpes, split buss köpes, messerschmitt köpes
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!

1,290 Senaste redigerad av easos (2012-05-12 21:25:36)

Rullade till Gefle & hälsade på hos Wolfparts... trevliga lokaler ! ICQ/ab
Sen snurrade vi en sväng på cruisingen... men det gick för sakta så de blev MAX norr & full gas hem  ICQ/af

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

1,291

Är på jobb och båten ligger på Halten banken, ca 200km från Norska kusten, vi är på WOW, Waiting On Weather.
15m vågor med vindkast upp i 30m/s... dvs full storm... snart är nattskiftet över och ja ska gå å lägga mej, måste nog fram med spännbanden för och inte ramla ur sängen... ICQ/ae

Skepp o'hoj landkrabbor! ICQ/ag

Buy the ticket, take the ride... - HST

1,292

Löf skrev:

Är på jobb och båten ligger på Halten banken, ca 200km från Norska kusten, vi är på WOW, Waiting On Weather.
15m vågor med vindkast upp i 30m/s... dvs full storm... snart är nattskiftet över och ja ska gå å lägga mej, måste nog fram med spännbanden för och inte ramla ur sängen... ICQ/ae

Skepp o'hoj landkrabbor! ICQ/ag

Känner mig lycklig över att stå kvar på fastlandet..... Default/lol ....huga....15m vågor....tycker det räcker med en stadig fylla ibland ICQ/ae ....behövs nästan spännband då oxå.....ha det gott ändå !

1,293

Blev precis uppringd av rock-klassiker som sa att dom ringde från Gotlands kommun och bjöd mej ett eu-bidrag på 50000 om jag tog bort mina bussar från tomten ICQ/ag

En cigarr kortar livet med 2 minuter
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar

1,294

Fick precis reda på resultatet från förra veckans elkurser, nu är det bara att hoppas på att man kommer in på järnvägsskolan i ängelholm, kontaktledningslinjen!
Någon mer här på forumet som jobbar på järnvägen?

Get low, or die tryin

1,295

Vet inte om det är nåt du vill höra direkt, men just nu är det lite ont om jobb för oss Kontaktledningstomtar. Om man inte tvunget vill jobba norr om Kiruna förstås.  Default/hmm

1,296

25hpman skrev:

Vet inte om det är nåt du vill höra direkt, men just nu är det lite ont om jobb för oss Kontaktledningstomtar. Om man inte tvunget vill jobba norr om Kiruna förstås.  Default/hmm

Har hört både bu och bä ang hurvida det är ont om jobb eller inte, att företagen är rädda för att anställa folk. men men, enligt de jag pratat med ser framtiden ljus ut.
Så du är kontaktledningstekniker? Vad tycker du om jobbet?

Get low, or die tryin

1,297

Det är kul, men det var inte ofta man fick göra det. Vanliga eljobb desto oftare.

Det är tungt men också riktigt kul.

1,298 Senaste redigerad av Wildstar68 (2012-05-15 22:38:12)

Sitter o tittar på alla bilder jag tog i helgen. Var ju på Sofiero Classic och det var så jävla mycket bättre än jag trott.
Kollade in allt verkligen....vill vara med nästa år...... ICQ/ad
Här en bild på  vwfreak Tobias Bagers sköööna bil......synd vi inte hann med att träffas live....tror jag kollade in dig i uniformsgänget uppe i parken men fegade ur sen....fick räcka med att min dotter klängde i arméfordonen tre gånger om...hennes favorit verkligen.........
Fasen vad fint det e i sofiero......o Skåne...e det någon som har ett bra deltids/fritidsboende att köpa i trakterna kring Lund / Eslöv / Sjöbo eller något annat förslag ??

Post's attachments

IMG_0865 2.jpg, 573.54 kb, 1000 x 1000
IMG_0865 2.jpg 573.54 kb, 160 downloads since 2012-05-15 

1,299

gå in på den första via redigera och klicka på sicka svar och ta bort dom andra sen

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

1,300

Nya musikvideon med mitt band laddades precis upp.
in och lyssna vetja ^^

http://www.youtube.com/watch?v=rqV2CY6B … e=youtu.be

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2568: Taksänkt 65´ bubbla (såld) och 79´ Högtaksbay (såld)
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 35#p207535 Arzewald 59´Bubbla