1,251

25hpman skrev:

Ja, man kan ju bara undra. Göran har kanske blivit fin i kanten?  ICQ/ad

Ha ha ha, nä jag är inte fin i kanten. Men ni får gärna följa med till motorhalland här i Halmstad. Den står i deras mässhall och vart i deras ägo sedan 70-talet enligt en gubbe där.

Men fan va fin den var ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,252

Jasså den. Men jag vet att i ett stort förråd i Halmstad Hamn så hänger det två Hazet tavlor...kompletta. Mycket skit som poppar fram i skallen ibland.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

1,253

Ok, åker dit imorgon  ICQ/ae

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,254

Gör det. Brun kåk med en grön port på var gavel. Ena gveln vätter mot vattnet. Obs...sanning.

1,255

Nähä....om man skulle utnyttja sin semesterdag med att slipa lite rost.....eller plocka ner bromssystemet.....eller sitta o glo framför datorn med några koppar kaffe....hmmm......rost...kaffe...kallt garagegolv.......nä...kaffe o soffhäng ett tag till då. ICQ/ag

Skånebesök till helgen. En sväng in till Humlarpsshoppen på fredag. Öl i danmark på lördag..... Händer det någe kul i Skåne i helgen ?? ICQ/ae

Typ1 61:a röda lilla vWiola

1,256

Wildstar68 skrev:

Nähä....om man skulle utnyttja sin semesterdag med att slipa lite rost.....eller plocka ner bromssystemet.....eller sitta o glo framför datorn med några koppar kaffe....hmmm......rost...kaffe...kallt garagegolv.......nä...kaffe o soffhäng ett tag till då. ICQ/ag

Skånebesök till helgen. En sväng in till Humlarpsshoppen på fredag. Öl i danmark på lördag..... Händer det någe kul i Skåne i helgen ?? ICQ/ae

Crusing i Ystad, dock mest jänkare...

http://www.yankeecarclub.se/cruising/hela.htm

1,257

Skåne....visst katten byggdes något amerikanskinspirerat café / diner / resturang i skåne för något år sedan. Har läst det i Nostalgia, men hittar inte tidningen igen.  Tips ?! ICQ/ad

1,258

Wildstar68 skrev:

Skåne....visst katten byggdes något amerikanskinspirerat café / diner / resturang i skåne för något år sedan. Har läst det i Nostalgia, men hittar inte tidningen igen.  Tips ?! ICQ/ad

Var där för några veckor sedan,trevligt ställe ! http://www.bellasplace.se/

1,259

På Lördag är det väl vw-träff i Trelleborg, anordnas av vw-veteranerna.

Annat som händer är Landskrona motordag(mest MC killar, jänkare och moppe dragrace)

Sofiero classic(Helsingborg) är väl ocå till herlgn?

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

1,260

Bellas place var det ju....tusen tack......får se vad vi åker mer på....kanske tar en titt på vw-träffen.... ICQ/ag
Vem vet ....vi kanske ses nånstans i helgen.......

1,261

ja idag har man blivit med körkort  ICQ/ag

1,262

Jag har skruvat vidare på -78:a panelen på Tollarps Bilskrot. Fan vad synd det är att kapa ner den...  ICQ/ac   En positiv överraskning idag var att då jag kontrollerade motornumret, visade det sej att det var en utbytesmotor. Gött....17.000 mil o den har redan en utbytes maskin. Den har nog inte gått många mil.  ICQ/ab

1,263

Stort grattis till körkortet....livet kan börja....ha det great !! ICQ/ad

1,264

tackar tackar ICQ/ab känns lite mer motiverat att bygga klart bubblan nu:)

1,265

Besiktigade soltaks-52:an idag ua ICQ/ab , tyckte nästan synd om grabben som gjorde besiktningen, han fattade inte mycke om gamla bilar.....vadå osynkad växellåda? Default/lol

1,266

Jag har hämtat mina nya fälgar med däck från Däckia idag. De ska sitta på skåpet. Sen blev det två nya till Combi Campen med, så den kan rulla säkert till Fan Fest o BR.

1,267

Bengt H skrev:

Besiktigade soltaks-52:an idag ua ICQ/ab , tyckte nästan synd om grabben som gjorde besiktningen, han fattade inte mycke om gamla bilar.....vadå osynkad växellåda? Default/lol

Bild? Default/yikes
Vilken färg har den? ICQ/ae
Ska den möjligen ut å rulla?? ICQ/af

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

1,268

Wildstar68 skrev:

hojta till om du vill titta förbi i mörarp
jag bor granne med en trevlig mack  http://www.puchverkstan.se/?m=2
annars har jag en del vwdelar oxå..    0708839896  eller tobias_bager   @hotmail.com

sofiero classic e det på söndag ja , och om inget oförutsett händer så ställer jag ut där..   
10-17
http://www.sofiero.se/nyhetskatalog/sof … ic-13-maj/

förutom bellas finns ju http://www.lucys.se/

1,269

Men det e ju perfekt för katten....ringer dig i helgen.....fan vad gött !!! ICQ/ag

1,270 Senaste redigerad av Bengt H (2012-05-10 20:39:04)

KdF Kundendienst-Berater skrev:
Bengt H skrev:

Bild? Default/yikes

Pastellgrön L11 (omlackad ej heeeelt korrekt nyans)
Rulla o rulla, den får nog hålla sig mest hemmavid i år ICQ/ag den som ska rulla ordentligt har ett ännu mjukare tak....

Post's attachments

P1010009 [800x600].JPG, 145.08 kb, 800 x 600
P1010009 [800x600].JPG 145.08 kb, 133 downloads since 2012-05-10 

1,271

Idag har jag inhandlat mitt livs mest udda mojäng från Staterna...den kommer att hängas upp i taket i ladan o belysas med en spot.  ICQ/ab

Fast att budskapet är ett helt annat så kommer installationen att föra tankarna mot "partidagarna i Nürnberg".... bilder kommer efter att det är inkopplat.  ICQ/ad

1,272

Marcus du som sitter och läser boxerville och bestämmer priser på utannonserade objekt .
För att det ska vara rimligt så kan du komma och hämta min 67a bubbla som jag tydligen har begärt för högt pris för . Jag kan ju betala dig för att hämta bilen eftersom i din bedömning är jag tydligen i stort behov av pengar och desperat.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

1,273

Ja' ä inte bitter Default/lol

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

1,274

kisavw skrev:

Marcus du som sitter och läser boxerville och bestämmer priser på utannonserade objekt .
För att det ska vara rimligt så kan du komma och hämta min 67a bubbla som jag tydligen har begärt för högt pris för . Jag kan ju betala dig för att hämta bilen eftersom i din bedömning är jag tydligen i stort behov av pengar och desperat.

Vad snackar du nu om, Stefan?
Har du sett vad som händer imorron? 
Lönneberga kl 12!!!

1,275

Bengt H skrev:
KdF Kundendienst-Berater skrev:
Bengt H skrev:

Bild? Default/yikes

Pastellgrön L11 (omlackad ej heeeelt korrekt nyans)
Rulla o rulla, den får nog hålla sig mest hemmavid i år ICQ/ag den som ska rulla ordentligt har ett ännu mjukare tak....

Åhåå!! Default/yikes
Väldigt tjusig vagn ICQ/ae , å med rätt monterade navkapslar.... ICQ/ab
Men vanu... ICQ/am  vänta ett tag... ICQ/an  Bakhjulet verkar inte vara korrekt roterat i förhållande till framhjulet... ICQ/ad
ICQ/af  ICQ/af

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"