2,001

Sitter och tittar ut DET SNÖAR  ICQ/am

vw - 67 cal looker 
vw - 62 cal looker
Medlem / Kassör i VW klubben   http://www.acevw.com

2,002

Njuter av att ha jobbat klart för dagen! ICQ/ab

Kan inte mycket...

2,003

Njuter av samma anledning+ av att ha varit på massage efter jobbet.... ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

2,004

Njuter av att bara ha jobbat en dag (idag) den här veckan  ICQ/ab

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

2,005

Njuter av en whisky och kollar hockey

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

2,006

Dricker en öl och njuter av att det är fredag kväll ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

2,007

Såg precis en reklam med folksam och en bay buss ICQ/ab

2,008

Solen skiner och det är lite kallt i luften jämfört med tidigare i veckan.
Förbereder mig och dottern för en tripp till Tidaholm med bubblan.
Det är crusing där i kväll men det brukar vara utställning och lite jippon på dagen.
Får se om vi åker upp i kväll med för dom släpper inte in europeer på skälva crusingen vilket jag tycker är synd.
Ha en trevlig dag vwolks ICQ/ab
http://cruisers.se/

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

2,009

Kollar Wheeler Dealers, när de ska renovera en Karman Ghia.

Fasen vad snygga de är. En sån står högt på önskelistan....

2,010

lämnar strax skärgårdens lugna vatten för att åka över till Gotland i en båt som kompisen har köpt.lovade följa med i ett svagt ögonblick men Jag föredrar nog fast mark och en sänkt Vw ICQ/ab

En cigarr kortar livet med 2 minuter
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar

2,011

Efter lite trädgårdssysslor iform av bortforslande av ris ( fasiken vad mycket det kan bli) så avnjuter jag Giro d´italia från soffan  ICQ/ab

Man skall varken tro, tycka eller tänka, man skall kunna, veta och förstå

VW Limousine 1954, VW Karmann Ghia cab 1963, Chevrolet Parkwood 1961, VW Passat Variant 2015

2,012 Senaste redigerad av VwGoran (2012-05-06 17:17:08)

Vart på rundtur med Valpen idag ICQ/ab
Humlarps shopen och sedan iväg å kollade in två bubblor. En 71'a och en 66a, säljaren halar fram en pärm med all info om de gamla bilarna hans farfar och familj ägt.
Vw 1200 årsmodell 1950, stod på en flik.

Ops det ryckte till i byxan. Men fliken var tom och den unge killen hade ingen aning om detta.
Familjen hade nog ägt 10-12 vw's. Kanske får luska mer i detta..... Eller var säger du valpen?

2,013

Jag slängde upp en annons på Blocket för några timmar sedan och betalade direkt. Men annonsen har inte dykt upp än. Någon som varit med om liknande?

2,014

Dricker kaffe på jobbet ICQ/ae

-64 Low&Slow

2,015

Sitter och laddar inför morgondagen, ska hämta en early bay dubbelhytt!!!!!! ICQ/ag

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

2,016

Provsmakar "Summer of 68" en lättdrucken mexicansk lager som är mitt solobidrag till årets SM i Hembryggd öl. Den smakar bra! ICQ/ab

"Pimped by Nature"

2,017

Jobbar och desutom kväll det har ju inte jag tid med men tusenspänn är ju inte fel Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

2,018

Ligger på sjukhus...

Opererat halsen. har ett 15 cm långt snitt på höger sida... värsta knivfighten mellan mig och kirurgen... bara att jag var sövd...

Fick ett nummer av Klassikern av mamma som hälsade på nyss... Default/smile

2,019

Slant du när du rakade dej?  ICQ/ae

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2,020

25hpman skrev:

Slant du när du rakade dej?  ICQ/ae

Om det vore så väl Default/smile

systa på halsen.. får se hur länge jag stannar... rätt trivsamt.. fast soffan hemma lockar mer...

2,021

MIn dotter har en sån och skal opereres. Men dom sägar det inte blir något jätte ar,. Men allt gik bra? är lite urolig for når hun skal, hon är bara 3 år. ICQ/ac

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

2,022

Packar lite lätt inför skåneresan....sköna jävla skåne...vad jag längtar efter dig...mitt andra hem.... ICQ/ae  längtar efter dk oxå....oxå ett hem varje år.....minst tre veckor varje år i dk...annars blir jag mer knäpp än vad jag e...... Default/lol

Typ1 61:a röda lilla vWiola

2,023

Du är välkommen!

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2,024

Wildstar68 skrev:

Packar lite lätt inför skåneresan....sköna jävla skåne...vad jag längtar efter dig...mitt andra hem.... ICQ/ae  längtar efter dk oxå....oxå ett hem varje år.....minst tre veckor varje år i dk...annars blir jag mer knäpp än vad jag e...... Default/lol

haha och jag som längtar efter småland och nässjö....sköna jävla nässjö! Nästa vecka bär det av!

---  java grün bubbla -66  ---
---  ulmen grün buss -71  ---

2,025

Välkommen till storstan Nässjö..... ICQ/ad ...haha...hör gärna av dig när du e här vettja !! ICQ/ag

Typ1 61:a röda lilla vWiola