Har en F motor som dör vid tomgång.
Man måste "pumpgasa" för att hålla den vid liv alternativt höga varv när bussen är stillastående.
Har rengjort (renoverat) och ställt in på de vis jag kan men fortfarande dör den när den blir varm och går ner mot tomgång.
Hur som hellst tror jag det ska vara en 31pict1 men jag har en pict2 på min motor, vad är skillnaden?
En tanke kan vara att jag har nått fel med choken som gör att den går på full choke hela tiden och därmed dör vid tomgång.
Någon som kan reda ut detta ?
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Jag har en 30PICT-2 vad skiljer den mot PICT1?