Hej,
Jag vill köpa en bubbla 66 eller äldre. Ett bra objekt är jag ute efter. Min bror och svåger har lovat att svetsa rost om det inte är för mycket. Jag vill kunna beskita den efter några helgers jobb och jag vill lägga max 5000:-
Mvh
Angelica
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilar köpes » Bubbla Köpes
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej,
Jag vill köpa en bubbla 66 eller äldre. Ett bra objekt är jag ute efter. Min bror och svåger har lovat att svetsa rost om det inte är för mycket. Jag vill kunna beskita den efter några helgers jobb och jag vill lägga max 5000:-
Mvh
Angelica
Misstänker att du får höja din prislapp lite om du hitta en pre-67 som efter några helgers jobb går att besiktiga.. Klar om man född i ett garage kan några veckor förvandla en hög skrot till en prima bil... men som sagt. Tips är att bredda vyerna antingen i pris eller årtal på bil..
Jag kan tänkas ha en 58:a till salu för 20, sänkt fram och sprintstarkopior. Går dåligt, behöver lite omvårdnad.
Hej,
Mvh
Angelica
Hej
Jag har en 67:a till salu
Liggande strålkastare, gissar att det är det du är ute efter när du skriver 66 och äldre.
Rostlagad i karossen, bara lite fix med bottenplattan kvar.
Om de inte är en superfin bil du är ute efter så bör de inte vara något problem att bättre lite vid rostlagningarna och sen montera ihop den.
Så efter några intensiva helger borde du kunna besiktiga 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=8210
Om det är något intressant så kan vi säkert komma överens om priset, behöver sälja den då jag snart är utan garage 
Mvh Jonny
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilar köpes » Bubbla Köpes
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.