Det var hela det ekipaget jag köpte. Även släpet. Ser till och med ut som att den inte ens var avlastad emellan det att den här bilden togs och tills dess jag hade den på min dragkrok.
Konstigt nog ser den bättre ut nu. Inte lika vissen i karossen... den kanske är självläkande??
En projekttråd kommer att skapas så fort något vettigt händer med den
Är det någon mer som vet något så är mer info välkommet. Blev riktigt glad av att få se gamla bilder på den nu. Tidigare hittade jag någon blogg av en kille med en bay som hade hittat den i buskarna på Åland, men jag fick aldrig något svar.
Haft: Splitbuss-61, Westfalia-73, 1303-73, 1303 BIG-74, 1302 CAB-72, DH-75, 1500-67, Baja-72, Tristar-90
Har: Deluxebuss-77, DH-78, 1500-67, Buggy-67, Magnum DH-90

) Så vad gör då en gammal livräddare (hur man nu kan va både livräddare OCH begravningsentreprenör. Ekvationen går inte riktigt ihop där heller
Ja tydligen. För efter till synes en evighet i rena sinnan med blodiga knogar å fruktansvärda besvärjelser på all världens tungomål, sitter den fortfarande inte på plats.
Jag börjar känna mej som Carola på väckelsemöte, och DET må väl ändå va ett riktigt oroande tecken.