Var med Alex i Strängnäs i går och hämtade hans nya åk. Tredje vw för han(har haft körkort i lite mer än ett år.)Nu blev det en golf r32 
1,076 2012-04-01 21:08:15
1,077 2012-04-01 21:21:35
åhh vad roligt ! 
1,078 2012-04-02 16:56:52
YES!
Skroten o jag är överens. -78a skåpet ska skrotas tyvärr, jag får ta allt jag vill för 4.000:-
Här ska kapas o skruvas.

1,079 2012-04-02 17:21:16
Hur mycket måste stå kvar...
dvs kötta bort sidor tak front bakdel. Framvagn bakvagn.. 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
1,080 2012-04-02 17:41:55
Poängen är inte att det ska stå nåt kvar, poängen är att de ska se o veta att den blir skrot o inte återuppstår igen som en annan bil. Du vet, tyvärr så tar skrotaren det hela på stort allvar det här med skrothedern. 
1,081 2012-04-02 18:40:15
nu står min bil hemma
får see hur det artar sig 
1,082 2012-04-03 07:24:46
drömde inatt att jag var i en lada med massa barndoors och splitbubblor, fick med mej en 50a barndoor hem i mint condition.
Allt var så jävla verkligt, även sekundrarna efter man har vaknat känns det fortfarande på riktigt efter att en stund förstå att allt bara var en dröm 
1,083 2012-04-03 15:36:17
Tvättat och polerat frugans Vespa, vrålåk! 
1,085 2012-04-03 18:46:47
Näe, har så jä*la mycket att göra.... Måste skicka grejer, kolla vad det kostar att skicka grejer, jobba, osv....
Men det kommer! En helg med lite fint väder, +15 och nån låda öl så! 
1,086 2012-04-03 18:57:12
Duchat i bensin, fy fan!
Skulle bara byta en bränsleslang som suttit på skolbussen sen 76,
Startade upp bussen i fredags efter vinterdvalan och efter några minuter sprutade det bensin från en slang, så i dag skulle den bytas mot en ny,
det var slangen från pumpen som torkat sönder, det bytet var gjort på en kvart.
Men då såg jag att slanen från tanken till sprakaren och pumpen såg väldigt torr ut den med, lika bra att byta när man är igång.
Kröp under den höga bussen med verktyg och slang, la mig inte direkt under för då kan man ju få bensin i ansiktet men döm om min förvåning när
slangen slank ur näven och dränkte ögon och näsa samtidigt som jag andades in.
Blind och totalsnurrig i en kvart, visst har man smakat bensin nån gång men aldrig dragit in det genom näsan ;( och ner i halsen.
Spott och fräs i en halvtimme. kliar fortfarande i ögonen men synen är tillbaka 
Så nästa gång ni byter slang på er höga buss hissa upp den eller gör det i en grop så ni hinner undan och ej behöver få bensin över armar och ansikte eller töm tanken!
P-I
1,087 2012-04-03 20:28:46
byt lite lampor på passaten idag mm
imon blir det tvätt och städning av den + skodan ska få sig en omgång av samma metod
sen senare på kvällen ska vi byta lamphållarna på ghian och fotomkopplaren etc och ta all erjning som kommit under vintern 
1,088 2012-04-03 21:15:56
Helt apropå ditt bensinbad P-I....så skulle jag hjälpa till att röja efter mormor. På en hylla låg en glascylinder, ca 20 cm lång o 5 cm i diameter, försluten med någon sorts klar vätska i....vi fattade nada o stod o bollade lite med den.
Sen tog farsan o kastade den i sopcontainern vi hyrt till all skiten. Vi barn stod uppflugna på kanten av containern för att se när den gick itu o farsan tog sats o kastade. Klirr...den gick itu såklart o ett vitt lödder spred sej över mormors gamla matta som låg där.
Det var ju såklart festligt.
Vad som inte var så festligt var att jag fick ett stänk på min panna, o där blev det inget vitt lödder utan ell hål i skinnet o det gjorde ont som attan. In o tvätta fort som bara den...
Glascylindern innehöll salpetersyra, och var någon sorts löspatron till en brandsläckare. Ärret i pannan har jag kvar.... 
1,089 2012-04-04 06:01:06
Tur iaf att ni inte fick för er att det var någon gammal hembryggd, rekorderlig styrketår och tog er en hutt...! 
1,090 2012-04-04 22:47:58
Soppapumpen på Varianten sade upp sig mitt i en rondell vid värsta rusningstrafiken, kulkul! 
1,091 2012-04-04 23:35:02
Idag har det inkommit 16 st PM....ni fattar kanske att även om brevlådan nu kan innehålla 200 PM så fyller det rätt snabbt upp. 
1,092 2012-04-05 06:47:21
Idag har det inkommit 16 st PM....ni fattar kanske att även om brevlådan nu kan innehålla 200 PM så fyller det rätt snabbt upp.
Ja, dessvärre får du helt enkelt sortera / spara ner det du vill ha kvar på datorn.
Vi hoppas kunna öka på denna kvot i och med den framtida serveruppgraderingen, men gratis forum + 2000 medlemmar... Det finns helt enkelt inte plats. Men som sagt, vi jobbar på det. Glad Påsk iaf!
1,093 2012-04-05 14:25:01
Duchat i bensin, fy fan!
Startade upp bussen i fredags efter vinterdvalan och efter några minuter sprutade det bensin från en slang, så i dag skulle den bytas mot en ny,
Men då såg jag att slanen från tanken till sprakaren och pumpen såg väldigt torr ut den med, lika bra att byta när man är igång.
Kröp under den höga bussen med verktyg och slang, la mig inte direkt under för då kan man ju få bensin i ansiktet men döm om min förvåning när
Blind och totalsnurrig i en kvart, visst har man smakat bensin nån gång men aldrig dragit in det genom näsan ;( och ner i halsen.
Så nästa gång ni byter slang på er höga buss hissa upp den eller gör det i en grop så ni hinner undan och ej behöver få bensin över armar och ansikte eller töm tanken!P-I
Usch! Man måste vara riktigt försiktig när man håller på med bensin och andra brandfarliga vätskor.
Jag brukar ha den här videon i åtanke när jag sysslar med sådant: http://www.youtube.com/watch?v=OBK-qgfDmIs
1,094 2012-04-05 14:25:02
Duchat i bensin, fy fan!
Så nästa gång ni byter slang på er höga buss hissa upp den eller gör det i en grop så ni hinner undan och ej behöver få bensin över armar och ansikte eller töm tanken!P-I
Usch! Man måste vara riktigt försiktig när man håller på med bensin och andra brandfarliga vätskor.
Jag brukar ha den här videon i åtanke när jag sysslar med sådant: http://www.youtube.com/watch?v=OBK-qgfDmIs
1,095 2012-04-05 14:39:40
Lagat upp Ghia bakluckan, druckit kaffe, testat el rostborttagningen
Druckit mer kaffe, väntar på att frugan kommer hem så att hon kan laga middag 
1,096 2012-04-05 18:53:44
Sitter i baren på Cypern och dricker en Ragnar
Läser boxerville och laddar för mek när man kommer hem.Rostlagning och bes 25april sen sänkning, nya hjul och utprovning. Tanken är premiärvisning i Borås 26 maj 
1,097 2012-04-06 09:36:57
Sitter i baren på Cypern och dricker en Ragnar
Läser boxerville och laddar för mek när man kommer hem.Rostlagning och bes 25april sen sänkning, nya hjul och utprovning. Tanken är premiärvisning i Borås 26 maj
Fan vad nice! beställde en resa till Mexico i vinter, pojken pratar om att bada i polen redan!
1,098 2012-04-06 22:48:45
Fick nys om fd motorbyggare i Västerås som ev har en uppskrämd vw.motor liggandes...
Kan bli riktigt spännande det här!!!

1,099 2012-04-07 06:53:48
rs68 skrev:Sitter i baren på Cypern och dricker en Ragnar
Fan vad nice! beställde en resa till Mexico i vinter, pojken pratar om att bada i polen redan!
Mexico! Vilken höjdare
Förstår att pojken längtar.
1,100 2012-04-07 10:12:28
Fidde skrev:rs68 skrev:Sitter i baren på Cypern och dricker en Ragnar
Mexico! Vilken höjdare
Förstår att pojken längtar.
Ja det är riktigt bra där, blir tredje gången som vi åker dit och resorna dit är oftast billigare
än andra ställen i Karibien.