Den står hemma i mitt garage 
Kul att se den i sin gamla miljö där den stått sen -71. Jag har hela historien bakom den plus att ursprungskoll är färdig. Jag hittade den på blocket och säljaren visade sig bo i området bredvid mitt. Tanten med huset fick besök av ett äldre par en sommar och gubben gick och dog om jag minns rätt, sen blev bilen stående och användes som vedförråd, tills den där helgen då den hämtades tillbaks till Sverige och Stockholm.
Nu har den fått en ordentlig tvätt och blivit upp-pallad i garaget. Småsaker som lyktor, blinkers mm är inköpt och nya rostfria dörrar är införskaffade. Jag har legat en del under den och ramen är faktiskt rätt OK. Tvärstagen är slut, och allt 2-3 dm från sparklådan är i stort sett borta, men största delarna av mitten golvet är friskt. Även framgolvet, trots att ena A-stolpen hänger i luften.
Så fort jag fått ordning på ekonomin efter att ha renoverat huset så ska plåt införskaffas och mer tid läggas i garaget.
Det är en -61, visserligen har någon varit där och plockat smådelar ur den, men det är inte ett helt hopplöst fall.
Trasig, men inte förstörd...
Haft: Splitbuss-61, Westfalia-73, 1303-73, 1303 BIG-74, 1302 CAB-72, DH-75, 1500-67, Baja-72, Tristar-90
Har: Deluxebuss-77, DH-78, 1500-67, Buggy-67, Magnum DH-90