Jag fyller 53 år idag(även om man är lite äldre så kan man vara helt frälst i sänkta bubblor). Jag satte ut bubblan på annons och tänkte sälja den. Det svarade en kille från Danmark och ville köpa den. Fan, jag sa att den var såld och tog bort annonsen. Det kändes som att adoptera bort sitt barn eller skjuta hunden eller nåt sånt. Det är egentligen bara min son som kör den, men är det inte konstigt hur man kan fästa sig vid något. Den blir kvar nåt år till.
Grattis!! Jag tycker du ska behålla den. Härligt stuk 
Skaffa en till istället för att sälja !
Idag så kan du ju skylla på att det är en present till dej själv åxå.. Grattis !
Tack!
Ja den blev riktigt bra. Det är sällan jag har sett en bil bli så fotograferad på Classic Car Week. Det var riktigt kul
Skaffa en till istället för att sälja !
![]()
Idag så kan du ju skylla på att det är en present till dej själv åxå.. Grattis !
Tack! Den bästa presenten är att se hur kul dom har i bubblan. Han fick den av mig idag. När jag sa att vi skulle sälja den så sa han: se till att den kommer långt härifrån, för jag vill inte se nån annan i den. Jag skrev över den på honom. Det är min bästa födelsedagspresent någonsin.
m.helsing skrev:Skaffa en till istället för att sälja !
![]()
Tack! Den bästa presenten är att se hur kul dom har i bubblan. Han fick den av mig idag. När jag sa att vi skulle sälja den så sa han: se till att den kommer långt härifrån, för jag vill inte se nån annan i den. Jag skrev över den på honom. Det är min bästa födelsedagspresent någonsin.
Var fint gjort!
Grattis på dig och hoppas du får en trevlig fortsatt födelsedag!
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/eea536642e40040db3de1c67876b8496.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
8inches skrev:m.helsing skrev:Skaffa en till istället för att sälja !
![]()
Var fint gjort!
Grattis på dig och hoppas du får en trevlig fortsatt födelsedag!
Tusen tack! Hur ska man kunna göra annat. Titta på bilderna från Classic Car Week
så ska dom see ut !
en dag ska jag också ha en blå folkvagn 
Grattis.. Härligt med gemensamt vw intresse med sin son.. En vacker dag ska jag med ha det med något/några av mina kommande barn
Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW
m.helsing skrev:Skaffa en till istället för att sälja !
![]()
Bra gjort....inget slår att dela sitt vw intressen med sina barn....guuuld värt !!
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
12 2012-03-30 21:56:52 Senaste redigerad av Jeppe (2012-03-30 21:57:51)
Grattis på dej ... Att leva är att göra de men vill ...Man blir aldrig för gammal för att köra VW 
Trycker på "Gilla-knappen"
Härlig berättelse! och skönt stuk på bilen!
Bra där!
Jag har givit mina söner varsin buss, det var dom värda.
Nu är det bara dottern kvar som ska få en buss hon åxå.
Ge bort medans man kan och förstår.
Man kan ALDRIG bli för gammal för VWs och gillar man dem sänkta skall de vara så!
Om man inte har några barn måste allt lämnas till återvinningen då?