Bengt: Tack själv, det är alltid kul med celebert besök!
Av någon anledning kände jag att det absolut är nödvändigt att ha en fyrhjulsdriven pickis att bruka...
Kenny kromarn: Tack!
En av dina gamla bottenplattor står på lager i gömmorna förresten. 
--------------------------

Råttan är ute, fast fortfarande oförsäkrad och avställd. En snubbe från Dalarnas försäkringsbolag var förbi idag och värderade den. Det jag bedömde vara i bra skick tyckte han var skräp. Jag är liksom glad om bilarna står på hjul, bästa fall rullar när jag hämtar dem. Så ja, har jag tur kanske den blir godkänd för veteranförsäkring. 
-----------------

Synd att inte min fina notch var Birkengrün och den här skrotade Seeblau. Jag gillar den här färgen mycket mer.

Det finns en massa godbitar som jag tagit reda på. En del hamnar i den fina notchen direkt. 
En massa fina skruvar och clips går att rädda. För nog vill jag ha ett lager med KAMAX-skruvar att skruva ihop bayen med sen? 

Tufft med askkopp på handbromsspaken? Får följa med till fina notchen 

I en återförslutningsbar påse som gömde sig bland löven fann jag något riktigt bra! Skattekvitton med bilens gamla nummer, både ABC och länsnumret. Det blir att spara id-plåtarna tills den dag man behöver. 
Hela elsystemet är sparat och 96 % komplett.
Bra grejer som hamnar i fin-notchen:
* Röd knopp till värmespak
* Bowden-wire till ena dörren
* Askköppä på handbromsspaken
* Pressad plåt bakom motorn
* Clips och gummibussningar för infästning av skärmar.
Nu snöar det och är kallt ute, så rostlagningen ligger nere på fin-notchen för tillfället. Men mer kommer!