Då det inte är så himla lätt att hitta lämmar (lemmar är desto enklare) till gamla pickisar tänkte jag höra med någon kunnig vilka som passar till olika modeller(t.ex. bay -> split)!
Alltså, vilka årsmodeller av enkelhyttare har likadana lämmar? 
Det är bara baklämmen som har samma längd på split som på bay. Resten skiljer.
Skit-vade-piss-vademekum! Hade annars tänkt använda en uppsättning early Bay lämmar, men då är det bara att glömma! 
Jag letade i 4 år innan jag fick tag i splitlämmar köpte baylämmar som skulle kortas till rätt längd men det löste sig så dom såldes för 2500:- som en del tyckte var för mycket
är inte lätt att hitta fräscha bay heller..... så hittar du så köp är mitt råd
Jag har ett set rostiga Split enkelhyttslämmar liggande, tror de är från en 60:a eller nåt liknande om det spelar roll!
MVH: Hella
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)
Ja, verkar inte vara lätt att hitta en uppsättning!
Är det någon skillnad på split-lämmarna beroende på årsm? 
Jag har ett set rostiga Split enkelhyttslämmar liggande, tror de är från en 60:a eller nåt liknande om det spelar roll!
Är dom skadade Hella? Är till en -60 jag söker 
Skit-vade-piss-vademekum! Hade annars tänkt använda en uppsättning early Bay lämmar, men då är det bara att glömma!
Om de är hela och fina är jag intresserad av dem om du vill sälja 
Håller ett tag till på lämmarna, blir det aktuellt att sälja så vet jag av en spekulant 
Är dom skadade Hella? Är till en -60 jag söker
Tja, skadade...... Rostskadade är de, funkar som de är på en rat-look men kräver en hel del lagning innan de kan sitta på en fin bil!
Men de är riktigt hyfsat raka och släta!
Färgsättningen är originalgrå med rostbruna inslag!
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)