Precis köpt buss så nu börjar jakten!
Söker låsmekanismen höger framdörr samt alla inre dörrhandtag 
Splitbus -67
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Låsmekanism höger fram m.m split 67
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
![]()
Jasså du köpte den jag kollade på i Kållered som min far lyckades övertala mig att inte köpa. 
Hör av dig om du tröttnar på den.. vet en (läs jag) som kanske ångrade beslutet. XD
SperiX skrev:Precis köpt buss så nu börjar jakten!
![]()
Söker låsmekanismen höger framdörr samt alla inre dörrhandtagJasså du köpte den jag kollade på i Kållered som min far lyckades övertala mig att inte köpa.
Hör av dig om du tröttnar på den.. vet en (läs jag) som kanske ångrade beslutet. XD
Haha japp det var jag, förstår både din fars perspektiv och ditt
Kommer ha att göra ett tag 
Går nog att få den genom bes relativt enkelt så länge man kan leva med enklare småpunktade plåtar till rostlagningen som är enkla att ta bort inför originalrenoveringen och lite ful-lösningar till resterande, sedan ha den som rullande renoveringsobjekt på sommaren och göra större operationer i vinterdvalan.
Grattis till köpet och lycka till nu med att hitta d du behöver till.. Silverpilen? 
Kan ha det du söker. Skickar ett PM
1967 har OYO dörrlås... såklart. (One-Year-Only)
1967 har OYO dörrlås... såklart. (One-Year-Only)
Jag har börjat komma till insikt att detta kan bli lurigt 
Vart inte orginaldörrarna på bilen utan en tidigare modell så nu övergår letandet till nya ersättningshabdtag som fungerar med de dörrlås som fanns i botten på dörrarna
Någon med 63 handtag? 
Säker på att det är 61-63? De är ju också lite speciella då de har ca 4mm lägre bygghöjd än de som fanns före. DVS inte alls lätta att hitta delar till. Låskistan är två-delad o "rosetten" till handtaget är betydligt flackare än de tidigare.
Hur är det gjort med låsnäsan i B-stolpen nu när det sitter äldre dörrar (o därmed andra låskistor)?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Låsmekanism höger fram m.m split 67
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.