Olzzon skrev:Beställer nästan alla mina delar från Dalhems och det har aldrig krånglat, någon gång har en vara inte funnits i lager men då skickade dom det som fanns och efter ca 1 och halv vecka fick jag en avi från posten att jag hade nåt att hämta och då bjöd dom även på frakten för den varan som kom(!) Trevlig support också, snabba på mailsvar och bra telefonkontakt.
Classic har jag tyvärr haft strul med de senaste gångerna på grund av långa leveranstider, felet kanske inte ligger hos dom dock. Annars toppentrevliga killar och tillmötesgående!
Vwimporten testade jag för ett tag sen och det funkade bra, tyvärr så fuckade Bussgods i Gävle upp sig (Inte första gången) och meddelade inte när paketet kom så fick gå och trampa. En funktion där man kan ta del av kollinummer så man kan följa paketet vore bra, det gäller alla sidor!
Tyvärr så finns det ingen sida där man kan spåra Bussgods..Inte ens deras egen tracking-sida funkar ju..
Man kan i bästa fall se när godset är inlämnat,men sen får man inga flera upplysningar.
Jo om man har fraktsedelnumret kan man ju följa vilka stationer paketet är på, har alltid funkat för mig så länge man har fraktsedelnumret 
Man kan i bästa fall se när godset är inlämnat,men sen får man inga flera upplysningar.