Blir det mer skydd över batterikablarna i frunken?? Det funderar jag på att göra, en plexiglasskiva kan vara en lösning. Kravet är trådsäkert petskydd.
vad väger batteripaketet med ram?? Cirka 130 kg
Måste du ha tex fjäderklädda stötdämpare, eller räcker original torrisionsfjädringen till... Viktökningen är cirka 70 kg fram, måste ju ändå gå som tung packning, så det återstår att se vad stötdämparna klara av.
"laddintaget" är det någon sorts box för egenbyggare... kollat på tex trån zoe.. men tänkte om det kanske är för invecklad teknik i "standard elbils intag" Det är en sådan här LÄNK som jag har byggt in i en låda ihop med säkringar och genomföringar till laddaren. För att det ska lira ihop med allmänna laddstationer har jag installerat en AVC2, LÄNK, som simulerar de signaler laddstolpen förväntar sig för att släppa på ström till min laddare.svetsar du med fluxtråd ?? Jag svetsar med TIG och MMA (pinne).
kul att se uppdateringen.
letat efter elmotorer /invertrar och batterier..
Finns det någon sorts motsvarighet till den svenska bildelsbasen i Norge?? dvs en sammanlänkade organisation eller var hittade du grejerna?? Här kan du köpa delar från Norge: LÄNK
frågar man inte kan man bli ovetande...
Se svar i ditt inlägg ovan.