Det tål att upprepas.
Tack för träffen! Vi börjar där. Ni gör det bra för oss. Försommarens första träff, prisnivån känns överkomlig å faciliteter finnes! 
Kritiken nu då:
Jag snackade med farbröderna som var från SHRA, och dom sa att det är inga problem för deras del att köra in, med entrén från den bättre vägen, MAO, den racers kör in under stortävlingen. Detta är något ni borde ta åt er. Jag kör inte gärna pissvägen ni leder in oss på, den suger brutal hästballe, så är det bara! Så, låt alla köra in, iallafall dom som kommer fredag, via östra sidan.
Speaker, att få fram infon, oavsett om det ska kallas till förarmöte, eller vem som kör vilken bil, eller vad det kan vara. Det är behövligt!
Förarmötet borde vara inskrivet i papperet med info vi fick i entren. Då är saken glasklar och man kan samlas samtidigt, allihop, och får komma igång snabbt.
Reservdag söndag för dragrace, jag vet att det kostar, ambu-personalen kostar 5K per dag, sen tillkommer banan osv, så jag förstår att det är tungt, men, det vore kul för oss som kör race. 
Sen så, en "burnbox", om det fortsätter traditionen med nederbörd, så kan man avlysa en burnbox (OBS, ej i dragrace området) där det går burna upp ett par gamla vinterdäck. Ryker fint, låter ball, och går göra i regn. EBI har sådan burnbox.
Att få till ett swapmeet är ju behövligt! Givetvis så lägger man inte fram swap-prylar vid regn, men, det skulle ju gå köra under skärmtaken vid nuvarande (förhoppningsvis fd.) entrén. Bara speakern (aktuell igen) ropar, nu kör vi swap i skärmtaket, å alla som är köp/sälj sugen åker dit, torrt, bra, och "det händer nåt" så man inte bara behöver gå å vänta på att det kanske blir körning.
Är det inte regn, kör swapet mitt på asfalten, mitt mellan "höger å vänster sida" folk som kör och går kan passera på sidorna. Å man tar ner tomma ytan i mitten.
Detta är mina "50 cent" (split) om hur ni kan förbättra träffen ytterligare.
Det skulle säkert gå justera träffen en vecka tidigare också, för jag tror inte ni behöver krocka med br längre, för denna träff är nog ett självspelande maskineri. Tänker att man skulle fundera över hur man kan lyckas få upp några "turbotown" bilar.
Min blogg:
www.50split.wordpress.comDet blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden