Finns så mycket att säga, men vill inte dra allt nu.
Flyttat utomlands och bussen är den jag väntat tills sist att bli av med, lite motvillig, men måste låta någon annan ta över.
Priset är svårt, jag tänkte ta bud tills dagen innan jag åker, den 24/7. Finns i Malmö, klarar en lång resa utan problem (naturligtvis skulle det kunda hända saker, men jag hade stuckt varsomhelst med den)
71:a camper inredning, var på besiktning idag, bara småsaker plus 2 rost problem, skulle säga 90% rost fri, den har blästrats undertill och målats tunt med blyfärg. tydligen missade ett par ställen som vuxit fram under senaste stillestående period (typ 4 år)
Mekaniskt mycket bra aldrig problem, startar alltid lätt, inte en droppe av oilja läkage
Kaross, lite rost runt ett par av skärmkanterna, grovt behov av lack, men jag aldrig brytt mig om det då det mekaniskt och praktiskt har varit prioriterat. Har sprayat den en gång tunt och den såg ganska fint ut, men igen stillestående har inte varit snäll mot den även om det har varit under tak. Beskitings män gick genom den ganska ordentlig idag, fick anmärkning på vindrutaspolarna för han inte kunde hitta knappen.. lol Det kan jag tar.. fylde inte på med luft ändå, var för tradigt väder att hålla på idag.
Intresserad? Ring eller skriv, kom o titta. Jag funderar på att sälja den utomlands, men ger Svenska köparna första chans på att betala vad den är värd.
Jag har många bilder genom åren, tyvärr ligger de på en hårddisk som kraschat nyligen. Har kopia men tar lite tid att återställa. Finns en del papper gamla besikting mm på den, också en del reservdelar som följer med. kan även finnas ett par camping tillbehör inuti. .
Paul 0735-948032 eller messa mig här.

Är nere i Malmö titt som tätt

sad till ett bra pris till och med. kommer att kosta de dubbla efter lite små fix.