Där finns inga packningar.
Jag blandar mig in i diskussionen då jag har en motor liggandes med likartade problem.
Man kan ibland lura sig, då det ofta läcker i stötstångsrören under cylindrarna, det är ett väldigt vanligt fel på dessa motorer, mer i regel än undantag. Litet pilligt men inte alls svårt att åtgärda, original finns det en gummibussning i varje ända av detta rör, och den torkar ut och spricker. Det finns nya i silikon, och lika bra att byta rören också, då dessa är fjädrande litet teleskopiska, när dom är nya... men det var då det...
Men klart det kan ju läcka mellan cylinder och block också, då är det dax att slänga den sura äppelskrotten. Då finns det säkert andra här som vet vad man skall göra....
Jag har en motor liggandes under arbetsbänken, kommande projekt, den satt uppe i en bil tills förra hösten, jag såg att det läcke en del olja, ffa vid två olika stötstånsrör, så jag högtryckstvättade den, och avfettade, fyllde på olja och körde, och såg då även oljespår vid treans cylinder, som även hade lägre komp. Men då jag har en och annan motor så bytte jag bara, och lade undan denna, som något slags projekt.
Sedan får du väl kränga på andra sulor för att minska rullmotståndet... 
Edit: kom att tänka på det... Har du märkt någon högre oljeförbrukning?
Har du möjlighet att kolla kompressionen?
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."