X3 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 87 88 89 90 91 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
X3 
pompejus skrev:Konstaterar med glädje att man åker utan besiktningsproblem i två år med bussen efter dagens besök på Bilprovningen...
granulerar...!!
hann du plocka ut cementen, eller vart det barlast
/ Michael
Nä,den var blandad och klar,dock inte i bilen vid besiktningstillfället...
Dags att hämta lite mer idag... 
Idag har det varit en lugn semesterdag med lite olika göromål. Både roliga och lite mindre roliga. Till de mindre roliga har varit att: Byta hjullager på en gammal V70 och trädgårdsarbete. Det som har varit lite roligare är: Småfix med cabben, har bytt bränsleslangar+ lite annat. Fick ett bagageräcke av grannen som provmonterats på min -64. Hittade en gammal Amerikakoffert till räcket. Kanske lite för stor eller vad tycks?
mvh. Ingemar
Första besiktningen sen 1979-06-01 slutade med ett blankt papper. Mycket nöjd.

Hade åkt ända från Alingsås till Sommarlov i Malmö
för att titta på Malin och den trevliga pickupen man sett i bild ibland.
Malin klädd i overall hela inspelningen och ingen pickups syntes till idag.
Dock såg jag en underbar (dansk?) ljusgrön Westfalia!
Och ett par trevliga bussar på E6 idag på vägen upp.
Långt håll och suddigt, men fin ljusgrön färg. 
Idag när jag skulle börja lackera Porsche delar kommer frugan ner till garaget med en väldigt beslutsam min: nu måste vi städa framför garaget neeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjj vrålar jag men fick ge mig som vanligt.
100km/tim till tappen, 150km/tim hem, lasta fullt, till sopen i 200km/tim, lasta av, köra till tappen i 250km/tim, lämna kärran, 300km/tim hem, men nu ska det f#n i mig lackeras. 
Men det känns väldigt bra att ha slängt en massa skräp, men säg inget till frugan.
stenis
orust
Tillökning!
Monarscoot 1961 med 2 växlad ILO-motor
/Anders
Oj vilken frän! Och med motorkåpan kvar 
Ja, jag tyckte det också. Jämnt patinerad och allt utom hastighetsmätaren fungerar.
Det är möjligt att BMW:n får gå men å andra sidan så är det rätt fräckt med 2-, 4- och 6-cylindriga luftkylda boxrar i garaget.
/Anders
Efter att en i släkten kollat in splitbussen för ett par veckor sen så skulle hon hålla ögonen öppna om hon såg nått i skogarna.
För ett par dagar sen så kom äntligen ett tips; det står en sån där med mossa på taket.
Idag var det dags att kollas upp och jag är osäker om det var den sunkiga fyrkantsbussen eller den sunkiga bayen som menades... 
999 av 1000 barndoor-tips är ju en fyrkant eller en Ford transit
Det är det tusende man väntar på 
Jo det är väl så 
har i dag äntligen kommit igång med lackering av polarns DH Bay,det blev mycket färg riningar både här o där
ovan med ny spruta o några år sedan sist men riningar går att ta bort inte apelsin 
Uppsagd på jobbet !! Trist då man jobbat här i snart 25 år.
Återfallet i vw träsket får vänta..........
Uppsagd på jobbet !! Trist då man jobbat här i snart 25 år.
Trist... skrev själv in mig på arbetsförnedringen i fredags 
Av en ren tillfällighet så fick jag syn på en Vit Puch Florida på blocket helt original 725mil och såldes av mannen som köpte den ny 1963
Köpte den direkt annonsen hade bara varit ute i 10 min så där hade jag, tur han var helt nerringd innan han lyckades ta bort annonsen.
Klavhed skrev:Uppsagd på jobbet !! Trist då man jobbat här i snart 25 år.
Å jag i måndags. Ska vi öppna rikstäckande service verkstad för luftkylt? : 
GB skrev:Klavhed skrev:Uppsagd på jobbet !! Trist då man jobbat här i snart 25 år.
Å jag i måndags. Ska vi öppna rikstäckande service verkstad för luftkylt? :

Då kan jag haka på , vart arbetslös sen vecka 32
ringde på ett idag , så man tur så kanske dom ringer in en igen 
Precis "hemkommen" till hotellet i Bromma igen efter en sväng till Sala. Hämtade ett par bubblaskärmar, som inte var som de utlovats att vara...men det gjorde inte så mycket. I gubbens skrothörna stod en Hazet vagn , o han menade att jag kunde ju ta den med. Döm om hans förvåning när jag med ett vant handgrepp fällde ihop den o lastade den in den i bagaget på bilen, iför min Hazet tröja.
Gubben sa ".....men, det står ju samma sak på vagnen som på din tröja...." Precis, sa jag o hoppa in i bilen o körde iväg.

Precis "hemkommen" till hotellet i Bromma igen efter en sväng till Sala. Hämtade ett par bubblaskärmar, som inte var som de utlovats att vara...men det gjorde inte så mycket. I gubbens skrothörna stod en Hazet vagn , o han menade att jag kunde ju ta den med. Döm om hans förvåning när jag med ett vant handgrepp fällde ihop den o lastade den in den i bagaget på bilen, iför min Hazet tröja.
Gubben sa ".....men, det står ju samma sak på vagnen som på din tröja...." Precis, sa jag o hoppa in i bilen o körde iväg.![]()
![]()

Gubben sa ".....men, det står ju samma sak på vagnen som på din tröja...." Precis, sa jag o hoppa in i bilen o körde iväg.![]()
![]()
Tack för besöket efter din shoppingrunda på mina domäner...
Alltid lika roligt att tjöta en stund.
O tack själv för kvällsmaten. 
Gårdagens vw händelse var ganska rolig.
Jag fick ett tips på Fuchsfälgar via SMS. Jag tackade för tipset, men kunde inte komma på vem personen som tipsade mig kunde vara. Det var en person i Skåne som hade tipsat mig.
Men det visade sig att han inte heller visste vem jag var. Han höll på med Porsche och skulle tipsa en annan Porschekille om dom, men råkade knappa in fel nr.
Skapligt sammanträffande sms:et som gick fel hamnade hos mig som också kunde ha varit intresserad av dom. Helt sjukt egentligen.
Gårdagens vw händelse var ganska rolig.
Jag fick ett tips på Fuchsfälgar via SMS. Jag tackade för tipset, men kunde inte komma på vem personen som tipsade mig kunde vara. Det var en person i Skåne som hade tipsat mig.
Men det visade sig att han inte heller visste vem jag var. Han höll på med Porsche och skulle tipsa en annan Porschekille om dom, men råkade knappa in fel nr.
Skapligt sammanträffande sms:et som gick fel hamnade hos mig som också kunde ha varit intresserad av dom. Helt sjukt egentligen.
Haha Ödet !? 

Sidor Föregående 1 … 87 88 89 90 91 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.