tog en liten vår tur med scitter idag. trevlig prick den där... 
Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 45 46 47 48 49 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
tog en liten vår tur med scitter idag. trevlig prick den där... 
Liten vårträff på Humlarps Shopen...

Besiktning idag. Gick bra.. lite lampor, broms och glapp i spindelled annars inget
Besiktade sambons typ1-66a idag med två villkorstvåor. Så om det är nån som har en framvagn i vettigt skick och ett par strålkastare till salu..;P
Besiktade sambons typ1-66a idag med två villkorstvåor. Så om det är nån som har en framvagn i vettigt skick och ett par strålkastare till salu..;P
Kolla med Ratrod här på Bv om han har nåt kvar av Roadstern som blev slaktad!!! 
sitter på båten till Nynäs för att ta mej till Sala och handla Vw-grej och sen tillbaka ikväll igen... Stolleprov eller en normal sund söndagsutflykt??? Tur att Jag har sällskap av min likasinnade dotter 
Jag ska oxå till Sala och handla grejer men först under eftermiddagen.
Och snart åker vi hem till Sala....
Värst vilken trafik det börjar bli till VW metropolen 
Bengt! Tänk om det är någon som satt upp en saluskylt och håller på att tömma ditt garage nu när du är på resande.
Egentligen en jävligt skrämmande tanke då många här öppet berättar när det reser bort och hur länge = en inbjudan till Idioter som inte kan skilja på mitt och ditt. 
Äldsta dottern sökte sommarjobb på posten o skickade ansökningarna i ett brev
Posten sorterade brevet fel o la det i en mataffärs postlåda, föreståndaren öppar o läser ansökan å nu har hon fått ett jobb som hon inte sökt
snacka om att halka in på ett bananskal 
inte ens det klarar dom av 
Coolt 
Besiktade min EH-66 i eftermiddags med endast två "bra att veta". Dags att vingla runt på allmän väg igen efter 3-4 års uppehåll. 
Köpte ett kapell som visade sig vara till split enkelhytt. Legat undanlagt sedan 1969 
Undrar när man skall få meka VW igen... Idag blev det att slita ut kylaren ur frugans Toyota istället för att meka VW som planerat.
Undrar när man skall få meka VW igen... Idag blev det att slita ut kylaren ur frugans Toyota istället för att meka VW som planerat.
Du har då tur i alla fall som har någonstans att vara, min står i en lada i väntan på garageplats 
Fick äntligen igång den nya Landelius-byggda 1600 motorn. Fick lov att byta bensinpumpen innan den ville hoppa igång.
Jag vart till skroten i Tollarp idag, o för att kunna lasta någorlunda körde jag splitskåp naturligtvis. 24 mil totalt idag i splitt...vem klår det?
O när man kör gammalt är ju fokusen total, så jag fick ett tips av en gubbe om att i en skogsdunge skulle det stå två bay dubbelhytt o en splitt buss...o en Volvo PV. Det var kanske värt att frysa arslet av sej idag ändå. 
Såklart det var tomas, morgondagen räddad nu då. 
Det blev ju även en liiiten skrotresa med. Men jag fann bara ett 356 tillbehör.

Inte riktig dagens händelse men min första bubbla hämtad
En 61a med 1300 motor samt 12volt
All alvarlig rost upplagad och hella bromssystemet är nytt.
Det mesta i kopplings väg är bytt med.
Vad tror ni om den?
Grattis, jo den blir nog bra speciellt om du tar bort den röda färgen 
Jo då den röda färgen ska bort så småningom men får nog vara så i sommar omjag kan hålla mig.
Funderar på mörk grön eller ljusgrön som den var orginal.
Så med en splitbuss får man alla tips? Borde köpa mig en sådan :-)
En 61:a till i Tidaholm,det är perfekt! Svårt att se på bilderna men är den berylgrön orginal ska du naturligtvis lacka den det igen i framtiden 
Sidor Föregående 1 … 45 46 47 48 49 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.