Spelat paintball för första gången iår:) dock sluta det med ett feting blå märke mellan benen
skryt!

Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 44 45 46 47 48 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Spelat paintball för första gången iår:) dock sluta det med ett feting blå märke mellan benen
skryt!

Har skjutit lerduvor idag inför det kommande jaktskytte prov.
Just nu är arm och axel ganska lam men det blir väl så efter 50 hagelskott 
grillade entrekote, gött med sallad och pilsner.. satt i solen och njöt efter en bra dag.. 
Den här kom inbrakande till garaget idag. Så gravt übercool.

brukar A fordarna braka in vid ditt garage? verkar stå en tudor i bakgrunden..eller?
gammal epa?? häftigt med dish hjulen..
brukar A fordarna braka in vid ditt garage? verkar stå en tudor i bakgrunden..eller?
gammal epa?? häftigt med dish hjulen..
Det är jag som för tillfället är utbölingen i garaget men håller VW-fanan högt. Det finns en hel del VW där men de flesta leker bara med A-Fordar. Det är en Tudor som står i bakgrunden och epan är byggd på en AA-Ford alltså en lastbil, därför dom stiliga lastbilsfälgarna.
En gammal klenod från SALA.....den snurrade runt härekring när jag var ung
En kul vagn som verkligen behövde komma ut igen.
Med en fd ägare som efter annonsen på Blocket blev tvärtrött på allt ringande pga av mej o mina tips... 
arbets kamrat på vw-kurs får tipps om en gammal vw buss i skogen bland träden invuxen panel-split med firma loggor för en el firma
, står väster om stockholm fortsättning följer ,någon som kanske vet något?
bokat regbesiktning till ovalen
Idag kom ett litet paket från USA 
Imponerande snabb frakt. Killen postade det den 7/4 och idag kom brevbäraren med det.
Besiktade bussen med blankt papper...! 
gött car_l !!
syns i sommar !!

Vid frukosten på vandrarhemmet hör jag en ambulansgubbe diskutera min tröja med en annan sån gubbe...de säger att i ambulansgaraget på söder (i Stockholm) står det en splitbuss. Tipsdags gott folk!
Jasså!! 
Vid frukosten på vandrarhemmet hör jag en ambulansgubbe diskutera min tröja med en annan sån gubbe...de säger att i ambulansgaraget på söder (i Stockholm) står det en splitbuss. Tipsdags gott folk!
bor opec där?
äntligen fått tillbaka -55an från lack. själv är jag på jobb till måndag men tjejen säger att den är jäkligt snygg.
Jag var ju upp till GuVWa o hämtade en tradera-vinst nu i måndags...en "Framhållare". Den har idag rest till Litauen för avmallning o kopiering. 
äntligen fått tillbaka -55an från lack. själv är jag på jobb till måndag men tjejen säger att den är jäkligt snygg.
Hej Ben! Du lägger väl ut några bilder när du kommer hem hoppas jag! 
Jag var ju upp till GuVWa o hämtade en tradera-vinst nu i måndags...en "Framhållare". Den har idag rest till Litauen för avmallning o kopiering.
en filterhållare alltså

Har skjutit lerduvor idag inför det kommande jaktskytte prov.
Just nu är arm och axel ganska lam men det blir väl så efter 50 hagelskott
Jag håller på jag med så jag vet vad du menar. Jag har även en öm kind.
Crazyweed skrev:äntligen fått tillbaka -55an från lack. själv är jag på jobb till måndag men tjejen säger att den är jäkligt snygg.
Hej Ben! Du lägger väl ut några bilder när du kommer hem hoppas jag!
Det vet du Stickan. 
Startade bensinpumpen som steg 74 innan uppstart men självklart började det läcka på det enda stället jag inte kommer åt med växellådan på plats. HELVETE!
Sidor Föregående 1 … 44 45 46 47 48 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.