Absolut tråkigt för alla inblandade, men jag är glad att han får sitt straff. I min värld finns det inga ursäkter för ett sånt beteende.
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 135 136 137 138 139 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Absolut tråkigt för alla inblandade, men jag är glad att han får sitt straff. I min värld finns det inga ursäkter för ett sånt beteende.
Har lyssnat på Filip och Fredriks podcast HELA dagen idag. Vilka fantastiska snubbar de är. Jag tyckte inte alls om dem för några år sedan, men har verkligen börjat gilla dem.
Tycker att när måndagmorgonen infinner sig... och jag återigen efter lång arbetslöshet ska ut i sysselsättning igen, då ska jag läsa denna bön.
Att orka med dagen
Åter börjar en ny arbetsdag, och jag är så trött att jag inte vet hur jag skall orka med den. Ge mig den kraft du vill tilldela mig. Lär mig att hushålla med den. Hjälp mig igenom dagen.

Kvällens övning då auto crafts tröskel va 10 mm för kort så får jag lappa i lite
Kvällens övning då auto crafts tröskel va 10 mm för kort så får jag lappa i lite
Har du inte en projekt tråd om denna busen?? Gärna fler bilder.. Vad för bultmönster??
David h l skrev:
Kvällens övning då auto crafts tröskel va 10 mm för kort så får jag lappa i liteHar du inte en projekt tråd om denna busen?? Gärna fler bilder.. Vad för bultmönster??
Ser ut som Volvos Titan fälgar... (5*108?) 
Projekt tråd! Jag har funderat på detta men jag skruvar lite med lite olika luftkylda vw, så jag får starta en div tråd isf
Titan är rätt Volvo t-5r -95 gul den enligt Discovery "ikon-super" Volvon. om det var någon som såg det avsnittet ? till o med jag blev förvånad att den uppfattades så.
Åter till bussen -62 inköpt -98 en Göteborgs kille tog ner den ifrån Östersund strax innan. den sänktes o titan en åkte på, körde så ett antal år, Vi missa nog den första Vwänerftäffen annars så har den nog varigt på alla, Bug stop Skagen var en given träff så länge den fanns Bug Jam England -01 Hessich -14 kanske -17? Bug In -14 (se avataren)
I övrigt 1914cc ( som det alltid har benämns innan!! ) IRS med 091 växellåda, CSP skivor fram
bilder... Klart du skall ha en tråd.. Jag och säkert fler vill se mer 
Förgasaren var kass, men en ny är redan på väg från Kina. 120kr med frakt
Den är ju NOS
Nja, det var nog mest dekaltrimmet som är NOS 
Men jag googlade lite ikväll och det verkar som både avgaset och förgasaren är trimgrejor.. Nu var iof förgasaren kass, men jag köpte en likadan.
Hoppas den går sen, vore kul att testa om den går bra 
lasslo skrev:Dagens fynd på återvinningen
Förgasaren var kass, men en ny är redan på väg från Kina. 120kr med frakt
Den är ju NOS
Då har kidsen varsen.. 
Då har kidsen varsen..
Ja, precis. Måns fick sin när han var 3månader, nu har Maja tjurat ett tag för hon fick vänta på sin tills hon fyllt 1år 
Nu har bussen äntligen blivit av me den silvriga tejpen å den har kommit närmare marken så nu slipper man diverse kommentarer om syrgastuber etc hoppas jag...
Löf: hörnen passade relativt bra, lite korta bara
Bara lite målning nu då!
Idag har jag varit på hembesök...29st Porsche 356 block fanns det i denna herres gömmor. Av dessa 29 var nu 14 stk arborrade... puh.
Men jag var ju dit för att leta baydelar. O det fanns... bl.a. 5-6 lastluckor till eh, bakdörrar o lämmar till dh, bakluckor early, skjutdörr skåp o en hop dörrar o säten. Det var ett trevligt hembesök. 
Provmonterade SACO fälgarna på racebilen. 
När man ändå var igång provmonterade jag fälgarna på buggyn.
Det funkar nog med vit sida. Med eller utan är frågan?
Utan, helt klart 
Såg tre folkvagnar på en halvtimma idag , först en bay med hippie tema sen en blå bay på ett släp på motorvägen mot göteborg och till sist tror ja att jag såg den bruna vw roden som var till salu på blocket innan också denna var på transport mot göteborg.
Såg alla i borås området. trevligt med vw på väg 
Då får du starta en tråd med rubriken "Luftkyld Carspotting 2016" 
Får ta o göra det nästa gång ja ser en gammel folka ute på vägen 
Mmmm,ny Hayburner-tidning i posten.. 
Sidor Föregående 1 … 135 136 137 138 139 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.