1

Pre -68 alltså liggande lysen.

Motor trimmad (ingen bondfilad 1600), eller typ 4a, N/A eller fläkt allt av intresse.
Ingen rostburk, vill inte ens peta fram en svets på många år helst ICQ/ad och hyfsat fräsch inredning, (inte möglad och råttäten som hänger i drivor).
Rostpatinerad Nej tack det intresserar inte mej sorry, samma med totalslammad NOOOPE, vill ha lite komfort  ICQ/ae
Inga breddade skärmar eller ankrövar tack ICQ/ad

Bor i mellansverige, så helst inte uppe i Norrbotten/Västerbotten så långt å köra, i värsta fall får jag väl skicka ombud som kikar på objektet  ICQ/ag

Besiktad och körbar ICQ/ab

Budgeten då.. 30 till 50Kkr (cash is king)

PMa om du har nått intressant

/Lurven

2

Inte lite krav du har då. Men lycka till :0)

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

3

Krav nää men önskemål kan man väl kalla det ICQ/ab
Hellre tala om vad jag önskar än inte anser då jag ICQ/ab

4

Då kanske det är enklare att annonsera efter en standard i bra skick för 30k och sen köpa/bygga motor för 20k om det nu är motorn som är kravet.

Men en helt rostfri för under 30 får du nog leta efter. så lite rost får man räkna med...
Denna kanske http://www.blocket.se/kalmar/Bubbla_524 … 10&w=3 Där får du svanhalsar och ett för brett takräcke på köpet Default/smile
http://cdn.blocket.com/static/2/images_full/34/3480707015.jpg

5

Du skriver även att du inte vill ha original.. men skriver inte vad du vill ha istället. Om det är motorn du syftar på när du skriver "inte original" så är det nog som jag skrev tidigare, lättare att fixa själv.  Men lycka till ändå

6

Ah, perfekt, Mellansverige tänkte jag. Men sen kom jag på att "mellansverige" är ju Stockholm enligt alla söder om Gävle...  Default/lol  Default/lol  Default/lol  Default/lol  Default/lol  Default/lol

7

Sundsvalls regionen är ingen fara Pät ICQ/ad är född i norrbotten ICQ/ad

Anders den där bilden är precis vad jag INTE letar efter, och jag skrev precis vad jag är ute efter.
Alla kanske inte kan eller vill spendera hela livet i ett garage? Alla kanske inte ens fysiskt kan skruva så mycket man själv vill pga
handikapp som mej tex ICQ/ad

8

Förstår dej.

Känner ej till ditt handikapp men hjälp med motortransplantaion finns nog alltid  ICQ/ad

Jaja.. hoppas du hittar någon som förstår vad du letar efter... och är villig att sälja