Finns chassi nummret på ramtunnlen så borde det ju gå att plocka in den i registret .
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Finns chassi nummret på ramtunnlen så borde det ju gå att plocka in den i registret .
Måste jag inte ha ngn typ av dokumentation, gammal reg.skylt för att lyckas med det? Har ingenting sådant....... 
VW 1300 -66
kisavw skrev:Finns chassi nummret på ramtunnlen så borde det ju gå att plocka in den i registret .
Måste jag inte ha ngn typ av dokumentation, gammal reg.skylt för att lyckas med det? Har ingenting sådant.......
Nej det man behöver är ett köpekontrakt på bilen , sen får man jaga på länsarkivet med chassinummret alternativt kolla med vw historiska klubben
dom har ju underlag på alla svensksålda bubblor.
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Nyna skrev:kisavw skrev:Finns chassi nummret på ramtunnlen så borde det ju gå att plocka in den i registret .
Nej det man behöver är ett köpekontrakt på bilen , sen får man jaga på länsarkivet med chassinummret alternativt kolla med vw historiska klubben
dom har ju underlag på alla svensksålda bubblor.
OK. Får bli en tur till skogen igen då och kolla om jag hittar nåt chassinummer......
.
VW 1300 -66
Tänk om ens platta var så fin 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
kisavw skrev:Finns chassi nummret på ramtunnlen så borde det ju gå att plocka in den i registret .
Enda du behöver är ett kvitto på att du köpt den, och skicka förfrågan hos Landsarkivet på gamla papper. Utan reg kommer de inte att hitta den, men det gör inget för Transportstyrelsen godkänner även misslyckade försök. Klart du ska rädda den!
Vill du inte ha den så köper jag den av dig, då kan du skriva ett kvitto till mig
Mvh Anton
Nyna skrev:kisavw skrev:Finns chassi nummret på ramtunnlen så borde det ju gå att plocka in den i registret .
Enda du behöver är ett kvitto på att du köpt den, och skicka förfrågan hos Landsarkivet på gamla papper. Utan reg kommer de inte att hitta den, men det gör inget för Transportstyrelsen godkänner även misslyckade försök. Klart du ska rädda den!
det går söka på landsarkiv utan ha regnummer , jag har sökt chassi nummer och har fått svar
gjorde skolarbete om min morfars bubblor , då fick jag göra allt jag kunde hitta på och leta dona och greja